نیروی انتظامی و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مکمل یکدیگرند


فرمانده انتظامی استان قم گفت: نیروی انتظامی و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مکمل یکدیگرند.

به گزارش خبرگزاری موج قم، فرمانده انتظامی استان قم روز پنجشنبه در دیدار با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم، به ارتباط و همکاری مستمر نیروی انتظامی و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اشاره کرد و گفت: بی‌تردید این دودستگاه خدمتگزار، مکمل یکدیگرند.

سردار محمدرضا میرحیدری، خدمت به زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل البیت را توفیق دانست و تأکید کرد: زیرساخت‌های جاده‌ای درقم پاسخگوی نیاز استان درحوزه راه و حمل ونقل جاده‌ای نیست.

وی ضمن یادآوری مجدد بر ضرورت همراهی و تعامل هرچه بهتر نیروی انتظامی و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خاطر نشان کرد: استان قم درجمیع سطوح اجتماعی، جغرافیایی، فرهنگی، سیاسی و غیره با دیگر استان‌ها قابل مقایسه نیست و باید متناسب با موقعیت آن نسبت به ارتقا زیرساخت‌ها اقدام کرد.

وی تبادل اطلاعات و داده‌های سامانه‌های نظارت جاده‌ای را امری بایسته خواند و گفت: ارتقا کمی و کیفی سامانه‌های نظارت و پایش جاده‌ای به طور جدی پی‌گیری شود.

میرحیدری، عوارضی آزادراه قم- تهران را گلوگاهی مناسب جهت استقرار عوامل انتظامی و پلیس راه دانست و تصریح کرد: ساختار این عوارضی مهم حفظ و نسبت به ساماندهی و بهسازی آن به گونه‌ای که مناسب ورودی شهر مقدس قم باشد اقدام شود.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید