گزینه های مربیگری در پرسپولیس از زبان پیشکسوت باشگاه

گزینه های مربیگری در پرسپولیس از زبان پیشکسوت باشگاه

بهزاد داداش زاده درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان و تقدیم قهرمانی استقلال در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ برتر گفت: نه تنها در شکست مقابل سپاهان بلکه در فصل گذشته عواملی مانع از کسب ششمی شدن پرسپولیس شد. زمان.برای رسیدن به مهمترین عاملی که منجر به چنین وضعیتی در باشگاه پرسپولیس شد، بی ثباتی مدیریتی بود. پرسپولیس در سال‌های اخیر با یک خلاء مدیریتی قوی، دلسوز و پایدار مواجه بوده است. این بی ثباتی حاکمیتی قبل از بازی استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا و اتفاقات پس از باخت الهلال به پرسپولیس ضربه زد.

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر اینکه از پول فروش بازیکنان به درستی استفاده نمی کند، خاطرنشان کرد: پس از فروش بازیکنان خوبی مانند خلیل زاده، کنعانی زادگان و نورالهی و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس پول خوبی دریافت کرد، اما این اتفاق افتاده است. معلوم نیست پول رفت و خرج چه شد؟ در ادامه نباید فراموش کرد که خواسته های گل محمدی محقق نشده و در سال های اخیر شاهد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بوده ایم.

آنها نگذاشتند پرسپولیس برای ششمین برد متوالی قهرمان شود

وی افزود: قاطعانه می گویم که نگذاشتند پرسپولیس برای ششمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شود، چون می دانند شماره 6 یادآور خاطرات خوب و شیرینی برای پرسپولیسی هاست. عدد 6 مبنای تاریخی دارد و به نتیجه معروف دربی و همراهی با 6 قهرمانی متوالی پرسپولیس برمی گردد. فکر می کنم پرسپولیس در این فصل می توانست بهتر از این عمل کند چون بازیکنان خوبی داشتیم اما نبود آرامش در کادرفنی و بازیکنان باعث از بین رفتن تمرکز و دور شدن تیم از قهرمانی شد.

داداش زاده در خصوص قهرمانی زودهنگام استقلال پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان گفت: استقلال پس از روی کار آمدن آجورلو به ثبات مدیریتی قابل قبولی رسیده و در آرامش به کار خود در لیگ ادامه می دهد که من کاری به حق و باطل ندارم باعث شده است افزایش انگیزه بازیکنان و کادرفنی و هواداران برای ادامه بازی با آرامش. آجورلو با مجیدی نظامی برخورد می کند و به او هشدار می دهد که بیرون نرود.

قبل از انتخاب مربی جدید باید وضعیت مدیریتی پرسپولیس را مشخص کنید

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: برگ برنده آجورلو حواشی مجیدی را می بست. این موضوع باعث شد تا بازیکنان استقلال با آرامش بازی کنند. به جز برخی از پیشکسوتان، بقیه در کنار مجیدی و تیمش بودند و این همدلی بازیکنان، کادر فنی، هواداران، مدیریت و پیشکسوتان در نهایت منجر به قهرمانی شد. در 5 سالی که پرسپولیس قهرمان شد همین وضعیت بود اما این فصل فقط حول و حوش پرسپولیس بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیاز به تغییر در کادر فنی پرسپولیس است، گفت: برای انتخاب گزینه مورد نظر برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده باید وضعیت مدیرعاملی این باشگاه مشخص شود. در واقع درویش یا هر مدیر دیگری که سر کار می آید باید اطمینان حاصل کند که بتواند چندین سال باشگاه پرسپولیس را اداره کند. اگر درویشی برنامه هایی در سر دارد، ابتدا باید مطمئن شود که می تواند یک سال یا بیشتر حکومت کند. فرصت های زیادی برای مربیگری وجود دارد و همه دوست دارند که پرسپولیس را هدایت کنند، اما ابتدا باید یک مدیریت پایدار داشته باشید. گل محمدی اگر ادامه دهد باید مطمئن باشد که این تیم سه سال دیگر قهرمان می شود.

پیراهن پرسپولیس برای برخی بازیکنان رایگان است

داداش زاده با انتقاد از خریدهای ضعیف پرسپولیس گفت: در این فصل اصلا خرید خوبی صورت نگرفت و هیچ جایگزین خارجی نتوانست جای خالی بازیکنان وفادار را پر کند. تی شرت پرسپولیس برای برخی از بازیکنان واقعا رایگان است و باید هر چه زودتر کنار گذاشته شود. در چند سال اخیر دلالان به خوبی به پرسپولیس و استقلال نفوذ کرده اند و بازیکنان بی کیفیت را تبدیل به زاغی کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مشکلات در سال های قبل هم وجود داشت که پرسپولیس قهرمان شد، اما چون جام را بردیم، صدایی شنیده نمی شد، اما حالا که قهرمانی از دست رفته، ضعف هایی وجود دارد و همه انتقاد می کنند. در صورت رفع مشکلات، عنوان قهرمانی را در مقام دوم کسب کند تا در صورت رفع مشکلات، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید