آبرسانی به 47 روستای خراسان شمالی در هفته وحدت 3 مدرسه در رازو جرگلان افتتاح می شود.


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901912

معاون قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

مجتبی قاینی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته وحدت سه مدرسه در روستاهای رازو جرگلان به بهره برداری می رسد، گفت: همچنین صبح روز یکشنبه همزمان با آغاز هفته وحدت. از روستای شیرین به 47 روستا آبرسانی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قاینی معاون توسعه و عمران سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک گفت: در حال حاضر در چهار روستا در حال انجام فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی هستیم که شامل 80 روستا با حدود 40 هزار نفر جمعیت خواهد بود.

وی ادامه داد: در مدت سه سال 144 طرح مختلف در مرکز توسعه و عمران روستایی اجرا شده است که تامین آب شرب و کشاورزی، ساخت مساجد، مدارس، راهسازی و ایجاد ایستگاه های پذیرش دیجیتالی را شامل می شود.

قاینی با بیان اینکه در سال گذشته 18 پروژه آب شرب با همکاری خیران به اتمام رسید، گفت: 47 روستا در قالب قرارداد با خیران و 47 کیلومتر لوله توسط خیران و با اعتبار سپاه و پروژه اجرایی آبرسانی می شود. مردم خواهند بود

وی ادامه داد: چهار میلیارد و 800 میلیون تومان برای خرید لوله توسط خیر و مابقی اعتبار مورد نیاز پروژه توسط سپاه تامین شد.

این مسئول گفت: همچنین پروژه آبرسانی به 47 روستای دیگر توسط قرارگاه عمران و آبادانی سپاه جوادالائمه(س) انجام می شود و اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح هفت میلیارد تومان است که تاکنون تامین مالی نشده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته وحدت سه مدرسه در روستاهای سوخسو هاشم، پرسه سو و تکل قوز افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: یک مدرسه دیگر در روستای شطوت با 70 درصد پیشرفت فیزیکی و یک مدرسه دیگر در روستای شطوت در حال ساخت است. روستای کلشور با 50 درصد پیشرفت فیزیکی هر دو مدرسه تا اواخر پاییز به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید