آزادی بخشی از پول های بلوکه شده حاصل تلاش های خالصانه و انقلابی دولت سیزدهم است.

ساعت: 08:38
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784373

حسن هانی زاده گفت: آزادسازی 3.6 میلیارد دلار بلوکه شده ایران در واقع نتیجه تلاش خالصانه و انقلابی دولت سیزدهم است که نشان داده است جامعه جهانی فقط به ادبیات کاملا انقلابی و عملی توجه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن هانی زاده در گفتگو با راه آرمان; وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با وجود مشکلاتی که از گذشته برجای مانده است، در این مدت کوتاه توانسته اقدامات ارزنده سیاسی و اجرایی انجام دهد، گفت: آزادسازی پول بلوکه شده ایران به میزان 3 میلیارد و 600 میلیون دلار در واقع این است. حاصل تلاش خالصانه و انقلابی دولت سیزدهم است که نشان داد جامعه جهانی فقط به ادبیات کاملا انقلابی و کاربردی توجه دارد.

وی گفت: اگر کشوری مانند ایران بخواهد از آمریکا و غرب عقب نشینی کند، قطعا کشورهای غربی امتیاز بیشتری کسب خواهند کرد. از داخل کشور روش های کاملا متفاوتی را در پیش گرفته است.

وی افزود: این دولت با هشدارهای مکرر خود نسبت به سیاست‌های غیراصولی و غیرمنطقی غرب و آمریکا، توانسته گام‌های مثبتی در عرصه بین‌المللی بردارد و طی دو هفته آینده مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 را آغاز کند. که نشان می دهد کشورهای غربی به خوبی می دانند که دولت سیزدهم از نظر تعامل با جامعه جهانی تفاوت اساسی با دولت های قبلی دارد.

هانی زاده گفت: جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم با توجه به تلاش نافرجام قبلی، اکنون با سازوکارهای جدید و با اتکا به امکانات داخلی و تصمیم گیری های قوی و انقلابی می توانند حقوق ملت ایران را احقاق کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دیدارهایی که ایران برای کشورهای 1+5 در نظر گرفته است نشان می دهد که کشورهای غربی هم اکنون درک بهتری از سیاست ایران دارند و آماده همکاری با احترام به ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در این مدت کوتاه به دستاوردهای بسیار مهمی در حوزه اجرایی و سیاسی دست یافته است، گفت: سفرهای استانی آیت الله رئیسی به استان ها یک حرکت کاملا اجرایی و بشردوستانه از نزدیک با مشکلات شناخته شده و ارائه فوری و سریع است. راه حل ها

هانی زاده خاطرنشان کرد: در عرصه سیاسی و بین المللی تحرکات وزیر امور خارجه و معاونت سیاسی این وزارتخانه توانست درک درستی از سیاست ایران را به غرب و جامعه جهانی برساند و این یک دستاورد در عرصه سیاسی و سیاسی است. حوزه های بین المللی ثبت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید