ثبات اقتصادی و معیشتی حاصل عقلانیت انقلابی دولت سیزدهم است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد یاری، کارشناس سیاسی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم همه مشکلات کشور را به برجام گره زده بود، گفت: دولت دوازدهم دولتی غرب گرا بود و نگاه کلی دولت روحانی به غرب بدون توجه به منافع ملی بود.

جاری گفت: در دولت روحانی با عملکرد ضعیف دولت و تبعیض و حقوق های نجومی، امیدها به آینده به شدت کاهش یافته است، اما با آمدن دولت سیزدهم با وجود همه مشکلات هنوز تمام نشده است، اما امید در این کشور زنده شده است. مردم.”

این کارشناس سیاسی گفت: نگاه دولت سیزدهم به مردم; این نگاه اخلاقی و لطف به مردم بود تا اینکه دولت روحانی به منتقدان خود رحم کرد و ادبیات تند علیه منتقدان وجود داشت.

وی افزود: یکی از ویژگی های کلیدی دولت اصلی توجه به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی و توجه به همسایگان شرق کشور است و این ارتباط با کشورهای همسایه و رایزنی ها و تجارت، درهای اقتصاد را باز خواهد کرد. .

این کارشناس سیاسی گفت: در دولت قبل که همه مشکلات را به برجام گره می زد و معیشت مردم در اولویت نبود، شاهد صف های طولانی برای عرضه کالا بودیم.

وی افزود: در دولت قبل واردات واکسن در تیررس تحریم ها بود اما در دولت سیزدهم مردم اکنون با واکسیناسیون در مرحله سوم و رعایت پروتکل های بهداشتی در حال خرید برای نوروز و آماده شدن برای سال جدید هستند.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه ثبات اقتصادی و معیشت مردم حاصل عقلانیت انقلابی دولت سیزدهم است، گفت: دولت سیزدهم تلاش کرده است کالاهای اصلی را در حد نیاز در کشور ذخیره کند.

جاری گفت: در دولت گذشته تمام تلاش های دولت منجر به مشکلات معیشتی مردم شد و اکنون اصلاح طلبان با موضوعاتی مانند رتبه بندی معلمان درصدد افزایش تقاضا هستند تا اعتماد به دولت سیزدهم را خدشه دار کنند.

وی افزود: ثبات عقلانیت انقلابی در دولت سیزدهم با مدیران دولت قبل امکان پذیر نیست، آقای رئیسی باید با تغییر دولت از مدیران خلاق و جهادگر استفاده کند.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: انقلاب در حوزه حکومت داری باید جدی گرفته شود و تغییر رهبری صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید