آزمون جذب روحانیون ومداحان عتبات عالیات استان قزوین برگزار شد

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج وزیارت استان قزوین :

حجت الاسلام عباس افشار نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج وزیارت استان قزوین گفت:همزمان با سراسرکشور آزمون جذب روحانیون ومداحان عتبات وعالیات استان قزوین برگزارشد.


به گزارش خبرگزاری موج قزوین،حجت الاسلام عباس افشار نماینده  بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج وزیارت استان قزوین در  آزمون روحانیون ومداحان عتبات عالیات استان قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه امکام صادق (ع) قزوین برگزارشد گفت:رژیم اشغالگر قدس از هیچ منطقی به جز زور و تجاوز تبعیت نکرده و باید با زبان خود این رژیم با آن برخورد کرد.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد:  حمله رژیم اسراییل به غزه نشان از مظلومیت فلسطین و مسلمانان، و رو به نابودی رفتن رژیم صهیونیستی دارد. 

وی ادامه داد:  رژیم اشغالگر قدس، نگران هویت و ماهیت منطقه ای خود است و برای همین همواره به دنبال بحران آفرینی و کشتار در منطقه است.

افشار حج قزوین1

وی اظهار کرد: جنایت اخیر رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی در  فلسطین وغزه پرده دیگری از چهره خشونت بار و توحش ذاتی این رژیم موقت و نامشروع را در برابر دیدگان افکار عمومی دنیا به نمایش گذاشت؛ رژیمی وحشی که برای رسیدن به اهداف زیاده خواهانه و اشغالگرایانۀ خود از هیچ عمل غیر انسانی دریغ نمی‌کند.

وی به برگزاری آزمون جذب روحانیون ومداحان عتبات عالیات در کشور گفت:این آزمون همزمان با سراسر کشور برگزار می شود که در حال حاضر 110 شرکت کننده برگزار شد که 77 نفر روحانیون و33 نفر مداحان می باشد که نتایج این دو آزمون اواخر آذرماه سال جاری به طلاع داوطلبان ارجمند خواهد رسید.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید