آشفتگی که آرایشگاه زیبایی را ایجاد کرد

خالکوبی ابرو که در تمام دنیا انجام می شود اگر درست انجام شود عالی به نظر می رسد اما اگر نتیجه آن آنطور که باید مطلوب نباشد به دردسر بزرگی تبدیل می شود. همانطور که برای یک خانم تایلندی که داستانش را می خوانید مشکل ساز شد.

یک زن 32 ساله تایلندی به دلیل بی احتیاطی گریمور و خالکوبی نادرست ابرو در وضعیتی کابوس وار گرفتار شد. نیپاپرون میکینگ مبلغ هنگفتی را برای کار به ظاهر متخصص در یک مرکز زیبایی در استان رایونگ در شرق تایلند پرداخت کرد، به این امید که با یک جفت ابروی پرپشت و زیبا به خانه بازگردد، اما چیزی که بهای آن را پرداخت ابروهای وحشتناکی بود. ابروهای واقعی او را نمی پوشاندند و در قسمت بالاتری دور از ابروهای اصلی او قرار می گرفتند.

زن شوکه شده برای شکایت از مدیر مرکز زیبایی به خاطر اشتباه اشتباه خود رفت و در ابتدا به او قول داده شد که روز بعد این اشتباه را رایگان برطرف کند. این حرف ها باعث شد نیپاپرون کمی آرام شود، اما روز بعد وقتی به مرکز زیبایی آمد تا آنجا را بسته ببیند، وحشت او بیشتر شد.

ظاهرا اعضای مرکز زیبایی مورد نظر برای همیشه آنجا را ترک کردند و این زن 32 ساله مجبور شد با چهار ابرو روی صورتش زندگی کند که عادت کردن به آن آسان نبود. واقعا روی عزت نفسش تاثیر گذاشت و مجبور شد برای حل این مشکل به مراکز دیگری مراجعه کند. حالا او باید 10 برابر مبلغی را که به آرایشگر قبلی داده بود برای این کار بپردازد تا چهره اش به حالت سابق برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید