آغاز فعالیت ستاد مردمی مکتب سلیمانی با 11 مجمع در قزوین/ گفتمان «نقش محوری مادر»

وی افزود: در ستاد مردمی مکتب سلیمانی در حال ساخت و ساز برای تقویت جریان های مردمی با فعال سازی حلقه های میانی و گروه های نفوذی هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در دی ماه مناسبت های مختلفی از جمله حماسه 18 دی و روز روشنگری، 21 دی، سالروز علامه مصباح یزدی، 22 دی ماه، شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهادت حاج قاسم سلیمانی است. 25 دی ماه شهادت حضرت زهرا (س) مصادف با قیام مردم قم علیه رژیم ستمشاهی است.

وی گفت: با توجه به موارد این ایام سعی کرده ایم موضوع شهادت حضرت زهرا(س) را برجسته کنیم چرا که ایشان همه موارد را مدیریت می کنند و موضوع حاج قاسم سلیمانی و سایر مسائل را به درستی بررسی می کنند.

فعالیت 11 مجمع ملی در ستاد ملی مکتب سلیمانی

زهرایی گفت: همچنین شعار با کمک آفرینش های مردمی با عنوان «فاطمه سردار سلیمانی» انتخاب شده است و بخشی از گفتمان ما در این دهه به موضوعات بصیرتی و بخشی دیگر به نقش محوری مادر می پردازد. و تصمیم داریم گفتمان ویژه ای داشته باشیم.بیایید به نقش کلیدی مادر و مسئله جمعیت که دغدغه رهبری هم هست بپردازیم.

وی گفت: با توجه به بحرانی که در کشور وجود دارد، در نظر داریم به موضوع جمعیت با تاکید بر نقش محوری مادر بپردازیم و در سال آینده به عنوان گفتمان اصیل انقلاب اسلامی این موضوع را با جدیت ادامه خواهیم داد.

این مقام مسئول بیان کرد: ستاد مردمی مکتب سلیمانی در تلاش است تا پیشنهادات گروه های مردمی را خود عملی کند و دستگاه های حاکمیتی نیز به عنوان حامی و رهبری در کنار مردم باشند.

وی گفت: خلاقیت ها، ابتکارات و پیشنهادات مردمی جمع آوری شد و دستگاه ها برای حمایت از گروه ها و گروه های مردمی حمایت شدند. این برنامه ها در دو بخش حضوری با محوریت محلات و بخش رسانه با محتوای مرتبط اجرا می شود.

زهرایی گفت: دستگاه های مختلف امروز هم در حال کار هستند و همزمان با برنامه های پیشنهادی ما، ارگان ها و نهادهایی مانند سپاه، آموزش و پرورش، ارتش، بنیاد شهید برنامه های مختلفی دارند که از طریق دبیرخانه آنها اعلام می شود.

عنوان وی بیان کرد: مجامع عمومی در ستاد مکتب سلیمانی شرکت می کنند و 11 مجمع عمومی وارد این ستاد شده و اقداماتی را در دستور کار دارند.

اکران فیلم و مستند با موضوع حاج قاسم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: اکران فیلم ها و مستندهای حاج قاسم، داعش، مادر و جمعیت یکی از برنامه های جدی ماست و با همکاری حوزه هنری اسنادی را تهیه کرده ایم که بسیار موثر و برنامه ریزی شده است. به عموم نشان داده شده است.

وی گفت: در تعداد برنامه های تهیه شده یکی دو مجری محبوب وجود دارد. البته در محلات ائمه جماعات، هیئت ها، اماکن مذهبی، فرهنگسراها و امامزاده ها ممکن است گروه های مردمی فعالی برای انتشار موضوعاتی وجود داشته باشد که در این دهه اجرا می شود.»

زهرایی در پایان گفت: 30 برنامه در ستاد مردمی مکتب سلیمانی پیش بینی شده است که با کمک گروه های مردمی اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید