آغاز چراغ دریای شهدا از خلیج فارس در جنوب کشور / اجرای این برنامه در سه استان ساحلی


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816586

راهیان نور پس از دو سال وقفه از صبح امروز در استان های جنوبی کشور آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; صبح امروز شنبه مراسم برپایی راهیان نور در استان هرمزگان همزمان با دو استان دیگر برگزار شد.

سردار مرتضی زارع معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: سفر دریایی.

سردار زارع افزود: نیروی دریایی ارتش بر اساس اعلام سلسله مراتب برنامه های راهیان نور را در دستور کار خود قرار داده است. این برنامه در سه نقطه در سه استان هرمزگان، بوشهر و خوزستان به صورت روزانه برگزار می شود. «بیش از 6000 نفر از هموطنان ما می توانند از طریق نور دریایی به این 4 نقطه اعزام شوند.

وی گفت: راهیان نور یکی از مصادیق جهاد است و توانمندی امروز ما به واسطه پیوند شهدا با خداوند متعال است. بر اساس تحقیقات دشمن به این نتیجه رسیده اند که ارتباط با شهدا یکی از مشکلاتی است که ما را به مبارزه برمی انگیزد برتری دشمن در سلاح را کنار بگذارید.

سردار زارع گفت: شهید مهدوی و یارانش شهید دارا و شهید رئیسی با کمترین تجهیزات در خلیج فارس جنگیدند و نیروی دریایی را امروز در اوج اقتدار و امنیت دریایی را در قلب توسعه دریایی قرار دادند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه گفت: به اضافه شدن سال گذشته افتخار می کنیم که تمامی تجهیزات اضافه شده به ناوگان سپاه توسط جوانان ایرانی ساخته شده و این افتخار ماست.

سردار هدایت الله امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت:

وی افزود: راهپیمایی زمین در استان هرمزگان از دو هفته پیش در استان آغاز شد و تاکنون بیش از 1500 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند.

سردار امیری تاکید کرد: امروز باید هجومی را علیه دشمن آغاز کنیم و برای این امر باید شناخت شهدا و فرهنگ شهدا را به جوانان خود تزریق کنیم تا بتوانند در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید