آل سعود با شهادت 41 جوان شیعه ثابت کرد که ابزار آمریکا و اسرائیل بود / آزادی خواهان القطیف و الاحساء از پیروان امام خمینی (ره) بودند.


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816080

روحانی السید الزکی الساده گفت: شهادت 41 جوان شیعه به دستور آمریکا و اسرائیل انجام شد و آل سعود ابزار آنهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهادت شیعیان شهر القطیف و الاحساء را به امام خامنه ای و آزادی خواهان جهان تسلیت عرض می کنم.

السید الزکی السدا افزود: امت اسلامی در حال حاضر نقشه های خطرناک زیادی دارد و تحت حمایت استکبار و ظلم جهانی در منطقه است. سعود با او روبرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران، سوریه، عراق، لبنان، فلسطین، بحرین، عربستان سعودی، افغانستان و پاکستان از برنامه‌های استکبار جهانی، پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام سلطنتی توسط امام خمینی (ره) در امان نخواهند ماند. جنایات آل سعود علیه ایران

زکی السادا با اشاره به اینکه جنایات عربستان سعودی علیه ایران نشانه قلب آل سعود است، گفت: جنایت هولناک اخیر آنها توسط بن سلمان نادان که شناسنامه تروریست های سعودی به عنوان نماد حقوق بشر است، انجام شد. گفتن.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا 13 میلیارد دلار برای حمایت از اوکراین اختصاص داده است و عربستان سعودی از آنها حمایت می کند، گفت: آمریکا و اسرائیل مسئول جنایت بزرگ اخیر در عربستان هستند، در حالی که اگر کسی مقصر ایران باشد، جهان قیام خواهد کرد. «آنها را مخالف حقوق بشر می دانند.

زکی الصدا افزود: شهادت 41 جوان شیعه به صورت علنی و با رضایت آمریکا و اسرائیل انجام شد و آل سعود ابزار آنهاست، مسلمان واقعی تا زمانی که امام حسین (ع) این نقشه ها و این ذلت را نپذیرفت. ع) گفت. استکبار جهانی را قبول ندارد.

وی با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی قلوب آزادی خواهان جهان را زنده کرد، گفت: مکتب امام خمینی (ره) مکتب اسلام است و در سراسر جهان گسترش یافته است. است.

این عالم سعودی افزود: امام خمینی (ره) به آزادیخواهان سراسر جهان می آموزد که چگونه با پیروی از راه مقاومت، هویت خود را به دست آورند و بصیرت پیدا کنند. او در ایران بود.

وی گفت: یکی از شهدا زمانی که در زندان بود 13 سال بیشتر نداشت اما پس از 7 سال سرش را بریدند، مجازی هم ممنوع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید