بیداری آزادی خواهان در دنیای امروز الگوبرداری از مکتب امام خمینی(ره) است.


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843171

حجت الاسلام جهانشیری گفت: امام (ره) با اتکال به خداوند متعال و استفاده از حمایت های مردمی، همه ابرقدرت های زمان را شگفت زده کرد و امروز در دوران مکتب امام (ره) همچنان این مکتب و دنیای سیاه ظالمان و جهان زنده است. دنبال آزادی بیدار شو

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن جهانشیری جمعه امام رشتار در ارتباط با ابعاد مختلف علمی و فردی حضرت امام خمینی (ره) در گفتگو با صبح طوس؛ وی گفت: ابعاد مختلف علمی و فردی حضرت امام (ره) را باید جداگانه تفکیک و تبیین کرد زیرا همین ابعاد است که به حکومت اسلامی منتهی شد.

وی همچنین گفت: امام (ره) در زمان ما موهبت الهی بود و این موهبت الهی قبل از ما و بعد از ما به هیچکس داده نشده است و بعد از ما نیز داده نخواهد شد، خدای متعال را شاکریم که به موقع دمیدیم و اکنون نیز در دورانی هستیم که شاگرد ایشان مقام معظم رهبری حضور دارند.

امام جمعه رشتار در ادامه به تلاش جریان های مختلف برای آسیب رساندن به جایگاه ولی فقیه در جامعه اشاره کرد و افزود: پس از رحلت امام تلاش های زیادی در داخل کشور توسط جریان اصلاحات صورت گرفته است و برای نشان دادن این امر. به یک نفر و می گویند امام یک شخص است نه مکتب، و اصرار داشتند که امام را از مکتب نکنند.

وی افزود: جریان های داخلی مرتبط با غرب تلاش زیادی کرده اند تا افراد دیگر را به عنوان ولی فقیه معرفی کنند تا ولی فقیه برای آنها و دشمنانشان بی تاثیر باشد. هدف از این حرکت این بود که مقام معظم رهبری پرچمدار مکتب امام نباشند و در واقع برای اینکه ایشان را ولی فقیه معرفی نکنند سعی کردند از کلمه امام برای حضرت آقا مردم استفاده نکنند.

امام جمعه رشتار با اشاره به بیداری آزادی خواهان در جهان که امروز الگوبرداری از مکتب امام خمینی (ره) است، اذعان داشت: امام (ره) با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از حمایت های مردمی از همه ابرها. نیروهای زمان را متحیر کند و امروز در سراسر این مکتب امام زنده است و دنیای ستمگران را سیاه کرد و جهان آزادی خواه را بیدار کرد.

حجت الاسلام جهانشیری در ادامه تصریح کرد: امروز ضعف قدرت و کاهش ابرقدرت کشورهای ستمگر وجود دارد و قطعاً آغاز این تضعیف قدرت جهانی ستمگران عمدتاً ناشی از انقلاب اسلامی و نهضت امام است. خمینی» ادامه سکان هدایت رهبر معظم انقلاب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید