آمادگی کامل پلیس برای تضمین امنیت سرمایه گذاران اقتصادی در کشور


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843174

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شعار سال گفت: اقتصاد در سایه امنیت است و اعلام کرده ایم هر فرد یا سازمانی سرمایه گذاری کند امنیت این سرمایه گذار را تامین می کند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حسین عشری امروز در جلسه افتتاحیه فرماندهی انتظامی استان زنجان با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) گفت: در آستانه چهاردهم خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) هستیم. ره) و سالروز آغاز به کار استانداری را به ایشان تبریک می گوییم.

وی افزود: 33 سال پیش ما مردم ایران و مسلمانان جهان شاهد گرمای زیادی بودیم و گرما بسیار شدید بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه استان زنجان با مجالس عزاداری امام حسین (ع) به جهانیان تقدیم شد، گفت:

وی با تاکید بر اینکه هر چه داریم از برکات عزاداری است، گفت: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد، تهدیدهای پیروزی انقلاب زیادی تاکنون پیش روی ما قرار گرفته است، اما خوشبختانه خنثی شده است. هر چه فکر کنیم بدون عنایت خدا و عنایت امام حسین (ع) نمی توانستیم پیروز شویم.

وی گفت: زنده نگه داشتن مکتب عاشورا رمز پیروزی در برابر دشمنان است.

اشتری در ادامه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با تجهیزات و امکانات دشمن بعثی و حمایت هایی که سایر کشورها از عراق داشتند، پیروزی کشورمان دور از انتظار بود. اهل بیت جذابیت ائمه ما را به دست آورده اند و امروز هم برای مقابله با تهدیدات دشمن، برای مصون ماندن از آسیب های اجتماعی، تهاجمات فرهنگی راهی جز توکل و توسل به ائمه نیست.

وی با بیان اینکه من افتخار خدمت به این مردم را دارم، افزود: نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج، دستگاه های امنیتی و قوه قضاییه برای برقراری امنیت و ارتقای امنیت تلاش می کنند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شهدای ناجا گفت: پلیس شبانه روز برای برقراری امنیت در کشور تلاش می کند و شهدای ناجا نیز این موضوع را تایید می کنند.

وی با اشاره به شعار سال تاکید کرد: اقتصاد در سایه امنیت برقرار است و اعلام کرده ایم هر فرد یا سازمانی سرمایه گذاری کند امنیت این سرمایه گذار را تامین می کند.

سردار اشعری با بیان اینکه رشد و توسعه در سایه امنیت شکل می گیرد، گفت: به گفته رهبری نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی امنیت است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح با اقتدار و توانمندی جنگ سنگین را خنثی کرده اند، افزود: باید مراقب دشمنان در عرصه های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و … باشیم.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دژهای ما باید در مقابل دشمن تهاجمی باشند، گفت: امروز نیروهای مسلح یکی از پرطرفدارترین دستگاه ها در کشور هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در کنار مردم هستند و حداکثر همکاری و همراهی را با مردم دارند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در کنار مردم در قدرت هستند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

سردار اشعری با بیان اینکه نیروی انتظامی به زور راه شهدا را ادامه می دهد، تاکید کرد: در ادامه راه شهدا کوتاه نخواهیم آمد و به سرعت این راه را دنبال می کنیم.

وی با اشاره به خدمات ارزنده سردار رحیم جهانبخش فرمانده سابق انتظامی استان زنجان افزود: استان زنجان در بسیاری از شاخص ها پیشرفت کرده و در برخی شاخص ها به مقام های بالایی دست یافته است.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هر سال جرایم پیچیده تر می شود، گفت: پلیس نیز باید هر روز قوی تر شود و این رویکرد نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید