آمریکا از تمام توان دریایی خود برای مقابله با ایران استفاده کرد اما شکست خورد/ قطار پیشرفت کشور به نفع ملت در حرکت است

ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781603

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایشان رهنمودهای رهبری بصیرت را به ما آموختند، گفت: غربی ها نگران از دست دادن سلطه غرب بر ملت هستند، اما بدانید که قطار پیشرفت است. حرکت به نفع ملت است و نمی توان آن را متوقف کرد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از 8 دی، حمیدرضا مقدم فر صبح امروز در ضیافت 13 آبان در رشت این روز را یادآور سه موضوع دانست و گفت: تبعید امام به دلیل مخالفت با قانون سرمایه داری، مقاومت دانشجویی در برابر پهلوی. رژیم و اشغال لانه جاسوسی آمریکا در چنین روزی اتفاق افتاد.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه 13 آبان نماد روحیه عزت و غیرت ملی مردم ایران است، افزود: رژیم پهلوی.

وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران بعد از انقلاب پیچیده تر و خصمانه تر شد، خاطرنشان کرد: آمریکا اجازه قضاوت درباره شاه را به ما نداد و مانع پیشرفت کشور شد و متأسفانه دولت در آن زمان در کنار آمریکا بود. “

مقدم فر در یادواره شهیدان انصاری و کریمی استاندار و دادستان سابق گیلان گفت: این دو نفر توسط منافقین و دیگر گروهک های سازماندهی شده توسط آمریکا به هلاکت رسیدند و مزدور آنها بودند.

وی گفت: تحریم های آمریکا علیه ایران بلافاصله پس از انقلاب آغاز شد و هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سفارت آمریکا فقط یک سفارت نیست، یک جاسوسخانه و یک پایگاه عملیاتی است، گفت: 7 مرداد برای خفه کردن انقلاب داشتند.

مقدم فر افزود: دولت یازدهم و دوازدهم به دلیل اعتمادی که به آمریکا داشتند، 8 سال توان کشور را از بین بردند و تا زمانی که وضعیت اقتصادی مردم به اینجا رسید معطل ماندند.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 13 آبان را محصول بصیرت، تشخیص صحیح و شجاعت در عمل دانست و گفت: 32 سال است که با حوادث و توطئه های مختلف مواجه بوده ایم اما ایشان به ما یاد دادند که چگونه رهبری بصیرت داشته باشیم. .

وی با بیان اینکه آمریکا تمام توان دریایی خود را برای مقابله با حادثه دیروز به کار گرفته بود، اما در برابر آن با تهدید ایران مواجه شد و شکست خورد، افزود: برای پیروزی.

مقدم فر با بیان اینکه آمریکایی ها هنوز ملت ایران را نشناخته اند و همه توطئه های آنها به شکست منجر می شود، خاطرنشان کرد: آمریکا باید باور کند که امروز نه تنها در برابر ایران بلکه در منطقه نیز در حال افول و شکست است.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست آرمان لیبرال دموکراسی ادامه داد:

وی افزود: غربی ها معتقدند برای بهبود وضعیت اقتصادی باید از آمریکا عقب نشینی کرد، اما امروز ایران کشوری است که به دنیا الهام می بخشد. این افراد تاثیرگذار هستند اما می دانند که قطار پیشرفت کشور به نفع ملت در حرکت است و متوقف نخواهد شد.

مقدم فر تنها راه قوی شدن را پیمودن راه کسانی می داند که در این سال ها در مسیر پیشرفت هستند و تاکید می کند: الگوی انقلابی بودن یعنی فداکاری و کار برای خدا و توکل به خدا و ما هیچ نداریم. راه دیگر اما این بار. .

وی با بیان اینکه دیدگاه امروز ایران استفاده از فرصت های جهان است، خاطرنشان کرد: غربی ها نگران از دست دادن سلطه غرب بر ملت هستند و به همین دلیل جمهوری اسلامی شرق را به سخره می گیرند و نمی خواهند با چین و روسیه رابطه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید