آمریکا مافیای حیله گر جهان در جنگ اوکراین/مردم است. مهمترین ثروت هر ملتی


زمان: 09:13
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812330

هاشم گلمی گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا اشاره کرده و در بیانات عید سعید فطر بر این مهم تاکید داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هاشم گلمی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به بی اعتمادی آمریکا اشاره کرده و در سخنرانی خود در عید سعید فطر نیز بر آن تاکید داشتند.

وی ادامه داد: تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر مافیایی بودن آمریکا تعبیر بسیار درست و مناسبی است. استکبار امروز در انواع مختلف سیاسی، اقتصادی، مجازی، تسلیحاتی و… است. مافیایی ها و با این تاکتیک به دنبال ضربه زدن به ملت های مختلف است.
او گفت: «اوکراین مجهزترین سلاح‌های هسته‌ای و سومین قدرت هسته‌ای بزرگ جهان را در دوران شوروی سابق داشت، اما به دلیل تعصبات طرفدار ناتو و غرب خلع سلاح شد».

گلمی افزود: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم مهم ترین حامی دولت ها هستند بسیار درست بود، مردم اوکراین در این چند روز جنگ در صحنه نبودند و این نشان می دهد که علاقه ای به این موضوع نداشتند. دولت.”

وی ادامه داد: ایران به برکت حضور مردمی و حضور حداکثری ملت در حماسه 9 دی و تدبیر مقام معظم رهبری، اغتشاشات سال 88 را خنثی کرده است. “

وی گفت: امروز آمریکا و ناتو روسیه را به تحریم تهدید می کنند و تا زمانی که در دوران استقلال قول حمایت بدهند وضعیت اوکراین برای آنها خوب نیست.

گلمی افزود: اوکراین نیز به تقلب استکبار اعتراف کرده و این تجربه تلخ باعث از دست رفتن قدرت در این کشور شده و از سوی دیگر بازنده این جنگ خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضع ما در جنگ اوکراین و روسیه به تعبیر مقام معظم رهبری این است که «جنگ را متوقف کنید» زیرا اسلام مخالف هرگونه جنگ و تخریب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید