ثروت ملی باید از دست افراد سودجو و زیاده خواه خارج شود/ حل مشکلات مردم مهمترین وظیفه مسئولان است


ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812918

آیت الله سید ابراهیم رئیسی; وی جنگل ها را یک ثروت ملی دانست و بر حفظ آن تاکید کرد و گفت: گنجینه های ملی باید از سیطره افراد سودجو و زیاده خواه رها شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، آیت الله سیدابراهیم رئیسی شورای اداری استان گلستان گفت: مصوبات سفر خارج از وظایف روزمره دستگاه های اجرایی باید رعایت شود.


وی بر لزوم رویکرد تحول آفرین در استان تاکید کرد و گفت: آنچه باعث تحول در استان می شود تلاش شبانه روزی و جهاد برای رفع مشکلات است.


رئیس جمهور همچنین ایجاد صنایع تبدیلی در استان گلستان را یک ضرورت مهم خواند و از مسئولان استانی خواست در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.


رئیسی با تاکید بر اینکه جنگل ها یک ثروت ملی است که باید حفظ و حراست شود، افزود: اجازه تصرف غیرقانونی مردم داده نشود، مسئولان اجازه ساخت و ساز غیرمجاز عرصه های ملی در حاشیه رودخانه ها را ندهند.


وی با تاکید بر اینکه نباید چندین بار گزیده شویم، گفت: اکوسیستمی که در صورت حفاظت صحیح می تواند از بسیاری از سیل های ویرانگر جلوگیری کند.


رئیس جمهور حفاظت از جنگل ها، مسائل و دیگر ظرفیت های ملی را در اولویت دانست و گفت: کسانی که ماموریت دارند باید جدی بگیرند و قوه قضاییه نیز در این زمینه حمایت های لازم را داشته باشد.


رئیس؛ وی جنگل ها را یک ثروت ملی دانست و بر حفظ آن تاکید کرد و گفت: گنجینه های ملی باید از سیطره افراد سودجو و زیاده خواه رها شود.


وی مسیر ریلی شمال به جنوب و منطقه آزاد را از جمله نکات مهم و مصوبات سفر دانست که باید با جدیت دنبال شود.


رئیس جمهور گفت: اگر تلاشی از سوی مدیرانی که باید حضور داشته باشند، در مدت کوتاهی شاهد تحول در استان گلستان خواهیم بود و مردم باید این تغییر را در حوزه های مختلف احساس کنند، نه تفاوت کاغذ و آمار. “


رئیسی با اشاره به اینکه در برخی از نقاط کشور عقب ماندگی وجود دارد، افزود: مردم نظاره گر اقدامات مسئولان هستند که برای حل مشکلات چه تصمیمی می گیرند.


وی مردم را یکی از مهمترین مولفه های قدرت در جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این سرمایه انسانی هر روز با کارآمدی نظام قابل تقویت است و این اعتمادسازی در اقتدار روزافزون نظام اسلامی نقش دارد. انقلاب».


رئیس جمهور خطاب به مسئولان با تاکید بر اینکه کار دلسوزانه می تواند موجب تسریع در تحقق مطالبات مردم شود، گفت: نقش مدیران در ایجاد امید در مردم قطعا موثر است.


رئیسی با بیان اینکه باید آنچه را که به نفع مردم و منویات مقام معظم رهبری است انجام دهیم، گفت: گره گشایی از کار و مشکلات مردم مهم ترین وظیفه مسئولان است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید