آموزش آنلاین دانش آموزان البرزی ادامه دارد/ الزام حضور در مدرسه ممنوع است

ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786629

مهریار کرمی گفت: کلاس ها یکپارچه است و هر مدرسه بسته به موقعیت، وضعیت و آمار جمعیتی ممکن است به یک یا دو درس یا یک روز در هفته نیاز داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه 94 درصد دانش آموزان البرزی نوبت اول، 67 درصد نوبت دوم و بالای 95 درصد معلمان دو نوبت واکسن کرونا دریافت کرده اند، در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: بیمار نه در مدارس

مهریار کرمی افزود: کلاس ها یکپارچه است و هر مدرسه بسته به موقعیت، موقعیت و آمار جمعیتی ممکن است برای برقراری ارتباط با مدرسه و ارزیابی حضور فیزیکی دانش آموزان به یک یا دو درس یا یک روز در هفته نیاز داشته باشد، اما سایر فعالیت ها باعث می شود. در بستر فضای مجازی باشد.

وی با اشاره به اینکه آموزش در فضای مجازی متوقف نشده و همچنان بر اساس تصمیم مدرسه و نوع درس است، گفت: فاصله اجتماعی، حوزه دانش آموزی و تعداد جمعیت سه عامل اصلی بازگشایی است. .

کرمی افزود: بستر آموزشی چهره به چهره اما متناسب با شرایط است. بر اساس تصمیمات هیأت مدیره مدرسه، موافقت اولیاء، کمیسیون بهداشت و درمان مدارس و دستورالعمل ستاد کل کشور، روند ساماندهی و ویزیت دانش‌آموزان به استثنای ممنوعیت‌های پزشکی مشخص می‌شود.» سایر عوامل واکسینه می‌شوند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز در خاتمه خاطرنشان کرد: اخذ رضایت والدین برای حضور دانش آموزان در مدرسه بی ربط است و همچنین 4 بستر مکمل یعنی صدا و سیما، سامانه شاد ملی، پرتال آموزشی و مدرسه شاد دانش آموزان را همراهی می کنند. به یادگیری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید