ابراوان پس از تحریم اروپا: در جنگ رسانه ای شکست خوردیم/ پشت فیلتر صفحه اینترنت مردم نیستیم

ابراوان پس از تحریم اروپا: در جنگ رسانه ای شکست خوردیم/ پشت فیلتر صفحه اینترنت مردم نیستیم

روز جدید دیجیاتو نوشت: این اولین بار است که یک شرکت فناوری که در اکوسیستم استارتاپی ایران رشد کرده است، تحریم می شود.

امروز اتحادیه اروپا 32 نفر و شرکت را در لیست تحریم های خود قرار داد و نام ابراروان نیز در آن فهرست به چشم می خورد. این اولین بار است که یک شرکت فناوری که در اکوسیستم استارتاپی رشد کرده است، تحریم می شود.

ابر آروان در واکنش به تحریم های اتحادیه اروپا اعلام کرد: خبر تحریم ابر آروان توسط اتحادیه اروپا امروز هر چند چند ماهه بود با ارائه دلایل فنی و روشن، اتهامات واهی و ادعاهای بی اساس به بازی اعلام شد. نقشی در محدود کردن یا قطع اینترنت. بارها رد کرده ایم.

اعتراف می کنیم که در جنگ رسانه ای با شایعات و جعل واقعیت شکست خورده ایم و نتوانسته ایم به درستی از حقیقت خود دفاع کنیم. اتهامات واهی از طریق شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها، بدون دلیل محکم، آن‌قدر تکرار شده که امروز مبنای این تحریم ناعادلانه قرار گرفته است.

اثربخشی و پیگیری نهادهای اروپایی در برابر این اتهامات یک جانبه و بی اساس ناامید کننده است. ما بدون شک با کمک مقامات ذیصلاح بین المللی برای احقاق حقوق مادی و معنوی خود اقدام خواهیم کرد.

علاوه بر این، ما به سفر خود برای توسعه محصولات ابری و خدمت به مشتریان خود ادامه خواهیم داد و به عنوان یک استارتاپ فناوری بین المللی در اکوسیستم فناوری ابری همراه با سایر ارائه دهندگان خدمات ابری در سراسر جهان توسعه خواهیم یافت.

دیدگاهتان را بنویسید