اتفاقی که در مجمع کشتی افتاد فاجعه و بزرگ نمایی است، دبیر باید پاسخگوی بی احترامی به معاون وزیر باشد.


زمان: 18:32
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878799

وزارت حراست ورزش حواشی دیدار کشتی را محکوم کرد

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به محدودیت های مجمع عمومی فدراسیون کشتی گفت: این رفتارها و رفتارهای ناشایست هر فردی زیبا نیست و مذموم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در جلسه مجمع عمومی فدراسیون کشتی با انتقاد از برخورد رئیس فدراسیون کشتی با معاونت مسابقات قهرمانی این وزارتخانه گفت: اخلاق بالاترین ارزش را دارد. در مدیریت سازمانی و روابط فردی متأسفانه رفتارها و برخوردهایی که در مجمع فدراسیون کشتی صورت گرفت کمتر رفتار اخلاقی و اخلاقی داشت و قطعاً محکوم است.

وی افزود: قطعاً شایسته مدیریت ورزش در جمهوری اسلامی ایران نیست که رئیس جوان یک فدراسیون ورزشی بدون توجه به وضعیت تشکیلاتی و سنی اش، ارزش های اخلاقی را به صورت شعاری زیر سؤال می برد. متأسفانه آنچه به معنای واقعی رخ داده، فاجعه و اسراف است که به هر نحوی بدون تکیه بر رفتار قهرمانانه و صرفاً برای رسیدن به مقصود صورت گرفته است. موضوعی که تا به حال در ورزش کشور دیده نشده و قطعاً مورد نکوهش قرار نگرفته است.

شهیدی ادامه داد: آقای دبیر باید بداند که توجه به اخلاق و شئونات اخلاقی یکی از مهمترین عوامل حاکم بر هر حکومتی به ویژه در دولت ملت سیزدهم است. اینکه رئیس فدراسیون کشتی که همیشه در رأس فرهنگ و منش پهلوانی انسانی و اسلامی بوده است، بدون توجه به سن و سال پولادگر، به عنوان معاون وزیر ورزش این گونه رفتار و صحبت کرده است، قطعاً بی احترامی ماست. دیدگاه . . به یک عمل بی احترامی پاسخ دهید.

مدیرکل ورزش وزارت ورزش گفت: متاسفانه سطح رفتارها موجه و تدافعی نیست و امیدوارم علیرضا دبیر به نوعی در صدد جبران این اتفاق تلخ باشد. حداقل به عنوان رئیس یک فدراسیون کشتی نشان داده که اخلاق برایش مهمتر از هر موضوع و چالش مدیریتی دیگری است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید