اجرای بیش از 300 برنامه فرهنگی ویژه در هفته وحدت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردوتی ، سردار سید صادق حسینی صبح امروز در دومین نشست هماهنگی برنامه های هفته وحدت در دفتر رهبر عالی کشور اظهار داشت: موضوع فرهنگ یکی از زیرساخت های اصلی هر جامعه ای است و برای تعالی بسیار مهم است. و عزت این جامعه “ایناهاش.

وی افزود: در کردستان شرایط خوبی در زمینه وحدت و انسجام داریم و این ویژگی ها نیازمند بیشتر در روزهای هفته وحدت است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: زیر گروهی از کمیته های تخصصی ستاد بزرگداشت هفته وحدت باید در طول سال فعال باشد.

سردار حسینی در ادامه صحبت های خود گفت: “برنامه ریزی کرده ایم و طی جلسات متعددی که با معتمدین محلی و گروه های مردمی استان برگزار شد ، بیش از 300 برنامه ویژه برای ایام هفته وحدت در نظر گرفته ایم که به فضل الهی این برنامه ها را انجام خواهد داد. روز

وی افزود: برگزاری همایش وحدت وحدت بین علمای اهل سنت و شیعه ، ایجاد و انتشار محتوا در فضای مجازی و تلویزیون شهری ، برگزاری همایش ویژه وحدت اسلامی در 10 شهر ، دیدار با خانواده های افتخاری شهدای اهل سنت و تجلیل از نقش موفق models اینها برنامه های پیشرو امروزه هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تاکید بر نقاط مشترک مذاهب اسلامی بسیار مهم است و این روزها باید به آنها توجه شود.

سردار حسینی تصریح کرد: دستگاه اجرایی هنگام برگزاری جلسات و برنامه ها باید از جزیره بازیگری اجتناب کند و افراد اصلی متمرکز بر همه برنامه ها باشد.

محمودولا مرادی ، دبیر ستاد احیا و منع شرارت کردستان نیز در این جلسه گفت: «موضوع وحدت به عنوان نیاز اساسی جامعه اسلامی مطرح شده است و برنامه های هفته وحدت باید علنی شود. “

وی افزود: امروزه در کردستان آداب و رسوم خاصی داریم ، بنابراین برای تقویت برنامه های مردمی به ویژه در روستاها باید از طرف ادارات و سازمان ها حمایت شود و کارکنان مشارکت گسترده ای در برنامه های مردمی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید