اجرای بیش از 400 برنامه فرهنگی و خدماتی. هفته بسیج در ورامین


ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912341

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین از اجرای بیش از 400 ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی و خدماتی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین سه هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده ها توزیع می شود. نیازمند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران نیوز ، مهدی امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با تأسیس بسیج شجره طیع به دنبال پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند. انقلاب و دستاوردها و خدمت به مردم است و تمام تلاش خود را به کار گرفته و این خدمت را در عرصه های مختلف ادامه می دهد.

وی افزود: حضور بسیج در عرصه پاسداری از انقلاب و 8 سال پاسداشت شهدای عزیز تقدیم انقلاب شد و همچنین پس از 8 سال جنگ تحمیلی خدمت رسانی و حضور موثر در عرصه هایی از جمله سازندگی ارائه کرد. جهاد».

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین با اشاره به ناآرامی های اخیر گفت: در روزهای پایانی شهریور ماه دشمن به بهانه فوت مرحوم امینی اقدام به اغتشاش و اغتشاش کرد اما بسیجیان بار دیگر در دفاع از انقلاب در صحنه حاضر شد و با فعالیت خود شبانه روز تلاش کرد تا در حفاظت و امنیت مردم استوار بایستد.

امینی تصریح کرد: شهدای زیادی در دفاع مقدس تقدیم انقلاب شدند و شاهد بودیم که در قیام های اخیر شهدایی را به ناحق تقدیم کردیم و چیزی جز دفاع از امنیت ایران و انقلاب نبود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج، ادامه داد: خدمات گسترده و متنوعی در قالب بسیج به مردم ارائه شده است و در همین راستا به مناسبت هفته بسیج که در 23 سال گذشته اقدامات مختلفی تهیه و اجرا می شود. عناوین برنامه های محوری بیش از 400 عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان ورامین خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین یکی از مهمترین برنامه های هفته بسیج را ارائه خدمات در حوزه عمرانی و خدماتی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب های وارده توسط این ویروس به برخی کسب و کارها، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای دکترین یاری مؤمنان، در این زمینه ایفای نقش کرده ایم و در هفته بسیج بیش از 3 هزار بسته معیشتی به صورت مشترک توسط سازمان توزیع می شود. حوزه ها و پایگاه ها با حضور ائمه جمعه و جماعات محترم.

امینی افزود: در 14 آذرماه در هفته بسیج، گردهمایی نیروی بسیج در کنار نیروهای نظامی و انتظامی که همواره در تامین امنیت نقش داشته اند، برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور حلقه های صالحین تحت عنوان «میقات صالحین» در نماز جمعه ورامین، خیرآباد و جوادآباد، گفت: بسیج شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس و بعد از انقلاب تقدیم انقلاب شد. روز پنجشنبه نیز زیارت قبور شهدا، قبور مطهر، غسل و عطر افشانی شدند و بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت می کنیم و قول می دهیم تا پایان عمرمان استقامت کنیم. در راه انقلاب و در راه ولایت و پاسداری از ملت شریف ایران زندگی می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین تصریح کرد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که کمتر از شهادت نیست، با برگزاری یادواره های «شهدا» و «شهدا» سعی می کنیم یاد و نام شهدا را گرامی بداریم. آبروی یک محله» و به ویژه در گرامیداشت شهدای مظلوم که اخیراً توسط تکفیری ها و عناصر منافق به شهادت رسیدند.

امینی «جهاد تبیینی» را یکی از برنامه های اصلی هفته بسیج برشمرد و تصریح کرد: متأسفانه دشمن با روایت های کذب و بیان وارونه حقایق، عده ای را به تردید و سرگردانی کشانده است، بنابراین طبق دستور یک رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته بسیج با برگزاری جلسات توجیهی به روایت صحیح روی آورده ایم و امیدواریم بتوانیم بصیرتی داشته باشیم.

وی در خصوص دیگر برنامه های این هفته گفت: تبلیغات و ایجاد فضای شهری، راه اندازی کاروان های مقاومت در قالب خودرو و موتور سیکلت، ایجاد ایستگاه های سلامت، کارگاه های سواد رسانه ای، مسابقات کتابخوانی، ایستگاه های صلواتی، مسابقات مختلف ورزشی، همایش پیاده روی، اردوهای سیاحتی زیارتی، مسابقات قرآن، برپایی سفره خدمت، تجلیل از فرماندهان بسیج، نشست های بصیرتی و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه های هفته مبارک بسیج و همچنین برنامه هایی است که در پایگاه ها، مقاومت برگزار می شود. مناطق و سپاه شهرستان ورامین.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: بعد از هفته بسیج همایش استانی شبانان یا سران عشایر با حضور مسئولان استانی و به میزبانی شهرستان ورامین برگزار می شود.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید