اجرای بیش از 3500 برنامه هفته دفاع مقدس در مازندران


ساعت: 18:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898127

عبدالله ملکی از برگزاری بیش از 35 برنامه در قالب بیش از 3500 فعالیت به مناسبت هفته دفاع مقدس در مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; سردار عبدالله ملکی در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساری برگزار شد، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس نیاز به تبیین رسانه ای دارد و جای کار بسیار است.

وی افزود: دشمن بعثی در زمان صدام از سال 58 به بهانه اختلافات مرزی تجاوزات خود را آغاز کرد و در سال 59 رسما وارد جنگ با ایران شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های حراست مازندران خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه دشمن فکر می‌کرد سه روز دیگر در این جنگ پیروز می‌شود، اما با رشادت‌های رزمندگان و ولایت ما. فقیه و حضور بسیج مردمی این نبرد 8 سال به طول انجامید.

این مسئول ادامه داد: پاسداشت مقدس عاشورای انقلاب اسلامی است که امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران را تامین کرد.

ملکی تصریح کرد: از این رو در هفته دفاع مقدس با برنامه های مختلف این حادثه بزرگ را یادآوری می کنیم.

وی گفت: در ابتدای سال جاری با تشکیل ستادی متشکل از 14 کمیته، 43 برنامه در سال جاری برنامه ریزی و تصمیم گیری شده و برنامه ها به دستگاه های استانی ابلاغ می شود.

مدیرکل حراست از آثار و نشر ارزش های حراست مازندران با اشاره به برگزاری 3500 فعالیت در هفته دفاع مقدس در مازندران گفت: در هفته دفاع مقدس یادواره ها شهدا در روستاها و شهرهای مازندران برگزار می شود.

این مسئول افزود: نشست های بصیرتی، جشن ها، پیاده روی، نمایشگاه ها، رونمایی از پروژه ها و برنامه های متنوعی در این هفته در استان برگزار می شود.

ملکی اعلام کرد: هشتم شهریورماه برنامه های ما با دیدار با خانواده شهدا آغاز می شود و پس از آن روز چهارشنبه 9 شهریورماه از یک میلیون جانباز دفاع مقدس در بیت رهبری با حضور مقام معظم رهبری تجلیل می شود. رهبر.

وی تاکید کرد: سهمیه مازندران از این تعداد 60 هزار نفر است که مراسم تکریم همزمان با برنامه کشوری از ساعت 8 تا 10 در تالار غدیرسپاه برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: از ساعت 10 با رهبری ویدئو کنفرانس خواهیم داشت و گزارش ها توسط فرمانده سپاه مازندران به رهبری ارائه می شود.

این مسئول ادامه داد: مراسم تجلیل در ساری و 22 شهر دیگر برگزار می شود.

ملکی گفت: در این روز 30 عنوان کتاب مکتوب و 20 کتاب صوتی ارائه می شود.

وی گفت: 31 شهریور دیدار با خانواده شهدا و رژه نیروهای مسلح در ساری برگزار می شود و بعدازظهر نیز مراسم تدفین قبور شهدا در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار ارزشی حراست مازندران خاطرنشان کرد: روز جمعه اول مهرماه پیش از اقامه نماز جمعه، پیشکسوتان حراست در سراسر استان به بیان تاریخچه حفاظت مقدس می پردازند.

این مسئول ادامه داد: در هفته دفاع مقدس عملیات مرمت عملیات ثامن الائمه در شهرستان نیشتارود انجام می شود.

ملکی تصریح کرد: روز 11 مهرماه پس از نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس، دیدار با ائمه جمعه و دیدار با آیت الله لایینی در مرکز استان در دستور کار است.

وی افزود: عصر شنبه رونمایی از کتاب شهید محمد گیتی نژاد را در روستای اسرم خواهیم داشت.

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش های حراست مازندران تصریح کرد: سوم مهرماه مصادف با یکشنبه و رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و شهادت امام حسن میتبی (علیه السلام). او) جدای از مراسم عزاداری و روایات دفاع مقدس را خواهیم داشت.

این مسئول ادامه داد: روز دوشنبه چهارم مهرماه مراسم تجلیل از بانوان رزمنده و جهادگر در شهرستان بابل برگزار می شود.

ملکی اعلام کرد: روز سه شنبه پنجم مهرماه مصادف با شهادت امام رضا (علیه السلام) نشست بصیرتی و سواد رسانه ای در تمامی شهرستان ها برگزار می شود.

وی افزود: چهارشنبه 15 مهرماه عملیات والفجر 8 را به مدت 5 شب در پارک موزه دفاع مقدس بازسازی می کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: در این روز پروژه های زیادی از جمله خانه مستضعفین و گلزار شهدای استان برای افتتاح خواهیم داشت.

این مسئول گفت: گردهمایی 1000 نفری مداحی سردار 15 مهرماه در فرهنگسرای پارک موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

ملکی گفت: پنجشنبه 16 مهرماه نیز مراسم یادبود سردار سلیمانی، جهان آرا و کلاهدوز و رونمایی از چند کتاب را خواهیم داشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت پارک موزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این پروژه 12 ساله هنوز تکمیل نشده است و برای تکمیل آن به 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری 60 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شد که تاکنون 9 میلیارد تومان آن جذب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید