اجرای طرح های تشویقی بنیاد 15 هورداد برای تولد کودکان در خراسان جنوبی

ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801854

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) اعلام کرد؛

عسگری از اجرای طرح های تشویقی بنیاد 15 خرداد برای حمایت و تشویق خانواده ها به فرزندآوری در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، علی عسکری امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از اولویت های دولت استان خراسان جنوبی و قبل از سفر با معاون اول رئیس جمهور توافق کردم که این بود. تصمیم گرفت در روستا برنامه ریزی کند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه این ستاد در دو حوزه اقتصادی و اجتماعی فعال است، گفت: نیازمندان و اورژانس های امداد و جهاد و بنیاد 15 هورداد نیز در حوزه سلامت و جمعیت فعالیت می کنند.

وی با اشاره به برنامه های پانزده خرداد بنیاد پیشگیری و حمایت از معلولیت از کودکان دارای آسیب های اسکلتی عضلانی در مناطق فقیرنشین ادامه داد: همچنین مراقبت از مادران باردار و کودکان مبتلا به سوء تغذیه و حمایت از زوج های نابارور پایه و اساس است.

عسگری از اجرای طرح های تشویقی بنیاد 15 خرداد برای حمایت و تشویق خانواده ها به فرزندآوری در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: بر اساس این طرح تمامی بستگانی که چهارمین فرزند خود را به دنیا آورند تحت حمایت بنیاد 15 خرداد قرار می گیرند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یادآور شد: استان قم اولین مجری طرح حمایتی افزایش جمعیت است.

وی با اشاره به وجود 100 روستای بیکار در کشور توسط بنیاد برکت گفت: استان بدون بیکاری یکی از برنامه های محوری این ستاد در خراسان جنوبی برای معرفی این استان به عنوان طرح هادی در کشور است.

عسگری افزایش سرمایه های اقتصادی، اجتماعی و انسانی را در دستور کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این ستاد بیشترین کار خود را با همکاری گروه های جهادی انجام می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید