اجرای مفاد گام دوم انقلاب مبنای تحول در دولت سیزدهم است.


ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893483

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه تحول در دولت سیزدهم باید بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: بیان گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان نظریه تحول آفرین و تمدن ساز یک سند مهم بالادستی است. و منشور کشور و نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان در گفتگو با سبلان ما وی ضمن گرامیداشت هفته دولت بر لزوم و اهمیت بهره گیری از اندیشه های پویا و انقلابی و توان عملیاتی نیروهای جوان و انقلابی متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی در بدنه دولت تاکید کرد و گفت: توسعه همه جانبه و همه جانبه پیشرفت کشور و تزریق امید و نشاط جمعی در بطن جامعه یکی از نیازهای جامعه امروز است.

وی به موضوع جوانان در بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این بیانات جوانان به عنوان پیشرانان انقلاب اسلامی به مردم معرفی می شوند و از این رو ورود جوانان به عرصه کار و حاکمیت کشور در کنار بهره مندی از اندیشه های علمی و تجربه عملی متخصصان تسهیل می شود و مایه حرکت های انقلابی و توسعه در عرصه های مادی و معنوی جامعه و تحقق تمدن نوین اسلامی است.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه امروز اساس تحول در دولت سیزدهم بر مفاد گام دوم انقلاب اسلامی استوار است، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی و تمدن ساز است. تئوری سند و منشور مهم صعودی کشور و نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است. وی ضمن تبیین مشکلات و دستاوردهای چهل سال اول انقلاب اسلامی با تکیه بر مقوله مردمی شدن و جوانان و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی چشم انداز و مسیر روشنی را برای چهل سال دوم انقلاب ترسیم کرد. .

وی به نیروی انسانی جامعه اشاره کرد و گفت: امروز در مهمترین زمان بهترین نیروی انسانی در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد و این وزارتخانه می تواند با قدردانی از استعدادهای شکوفا خود در عرصه حکمرانی، ساختار حاکمیتی کشور را متحول کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید