فراهم کردن شرایط تحول در حوزه بهداشت و درمان مطابق با گام دوم انقلاب

ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793700

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

عباس شیراوون معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از وجود شرایط و الزامات تغییر متناسب با قدم دوم انقلاب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; عباس شیراوجان امروز در مراسم تحلیف رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) حجت و ولی خدای متعال است و تعابیر بسیار زیبایی دارد. در داستان ها در مورد آن آمده است زیرا این ویژگی های خاص آنهاست.

وی از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یکی از مصادیق شب قدر بر اساس روایات یاد کرد و گفت: این حضرت در دین مبین اسلام از کرامت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

این مسئول با بیان اینکه فروردین ماه سال آینده آغاز قرن جدیدی است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی از ابتدا تا کنون مطابق گام اول انقلاب اسلامی عمل کرده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از فراهم شدن شرایط و الزامات تغییر متناسب با ابلاغ گام دوم انقلاب خبر داد و گفت:

شیراوون خاطرنشان کرد: چشم انداز مجموعه سلامت کشور برای کمک به کاهش آلام بیماران و همراهان آنها طراحی شده است و بیماران جز مبتلایان به این بیماری رنج نمی برند.

وی یادآور شد: با توجه به رویکرد وزارت بهداشت در حوزه فرهنگی، همه ارکان، مدیران و کارکنان مجموعه باید در رفتار، گفتار و تأمل الگو باشند چرا که نوع رفتار معلمان در شکل گیری دانش آموزان موثر است. . فرهنگ.

این مقام مسئول بر لزوم ترویج فضایل اخلاقی و رفتاری در بین کارکنان تاکید کرد و گفت: یکی از سیاست های مهم وزارت بهداشت رشد و افزایش جمعیت و تولد و همچنین توجه به جوانان است چرا که اگر دیر کنیم می توانیم با بحران پیری جمعیت مواجه خواهد شد.»

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از زحمات دکتر قزلباش و کنترل تاج در مدت حضور وی در زنجان قدردانی کرد و گفت: مدیر جدید باید به سیاست های وزارت بهداشت توجه کند کاهش رنج مردم در میان مدت و بلند مدت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید