اجرای نظام پرداخت عادلانه دغدغه مشترک دولت و مجلس است

ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791582

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: اجرا و اجرای نظام پرداخت عادلانه دغدغه مشترک و جمعی دولت و مجلس است که امیدواریم در این بودجه محقق شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در حال حاضر اطلاع چندانی از جزئیات لایحه بودجه کشور نداریم، اما موضوع اجرای پیوست عدالت در همه حوزه ها مهم و دغدغه نمایندگان است.

وی با تاکید بر لزوم اجرای پیوست عدالت به ویژه در نظام پرداخت عادلانه، افزود: این موضوع هم اکنون بخشی از نظام پرداخت هماهنگ است که برای همه دستگاه ها به طور کامل اجرا نشده است.

حجت الاسلام فلاحی گفت: هم اکنون نیز اجرا و اعمال نظام پرداخت عادلانه دغدغه مشترک و جمعی دولت و مجلس است که امیدواریم در این بودجه محقق شود.

وی گفت: در بحث آموزش و پژوهش در کشور مهمترین موضوعی که معلمان و نمایندگان مجلس را به وجد می آورد طرح رتبه بندی معلمان است که امیدواریم به نتیجه برسد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع حقوق کارکنان و معلمان از دیگر درخواست های کمیسیون آموزش مجلس است.

حجت الاسلام فلاحی گفت: علاوه بر این، توجه به معیشت معلمان از دیگر موضوعات کلیدی است که در تخصیص بودجه به آن پرداخته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید