«توسعه شهری» دغدغه مشترک دولت و مردم شهر است


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815422

عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: عمران و آبادانی شهر دغدغه مشترک شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد است و تلاش می کنیم مشکلات شهر را طبق قانون حل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی شهردار شهرکرد صبح امروز در مراسم معارفه شهرکرد گفت: عمران و آبادانی شهر از دغدغه های مشترک شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد است و در تلاش هستیم تا مشکلات شهر را با توجه به ضوابط موجود حل کنیم. قانون.”

وی با بیان اینکه همه ما یک دغدغه مشترک تحت عنوان توسعه شهر داریم، گفت: به هر گروه و تفکری که به آن تعلق داریم، حداقل به دلیل اینکه در این شهر زندگی می کنیم، دغدغه و دغدغه مشترکی برای این امر داریم. شهر

نجفی با بیان اینکه باید با کمک و همراهی مردم حرکت کنیم تا شهر از وضعیت فعلی خارج شود، افزود: همچنین باید در شهرداری که شامل همه فرهیختگان، نخبگان و هنرمندان باشد، به تامین منابع و درآمد پایدار کمک کنیم. من به عنوان یک سرمایه گذار از بخش خصوصی دعوت می کنم که به دولت شهر برای توسعه شهر کمک کند، زیرا ما آن را با مشارکت مردم می سازیم.

شهردار شهرکرد گفت: بی شک هر بار که مردم برای ایفای نقش در عرصه های مختلف از جمله شورای شهر و مدیریت شهری وارد می شوند سعی می کنند به بهترین شکل ممکن ماموریت های خود را انجام دهند و شهر را در دست بگیرند که این امر را بر عهده می گیرند. بر فراز. با یک ارائه ارزش افزوده برای نسل های آینده.

نجفی تکریم مردم را از اولویت های کارکنان شهرداری می داند و ادامه داد: دست همه کسانی که برای شهر زحمت کشیده اند را می بوسم و با کسانی که برای آبادانی شهر تلاش می کنند دست می دهیم.

وی گفت: در آستانه عید نوروز هستیم و همه باید تلاش کنیم حال و هوای شهر، نظافت شهر، مبلمان شهر، المان ها، رنگ ها و… را بسازیم. آفرین “.

شهردار شهرکرد گفت: امیدواریم بتوانیم به عنوان ناظری منصف و وفادار مسائل شهر را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید