اجرای 22 برنامه شاخص و ملی به مناسبت روز شهید در استان سمنان


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813424

حسین شکراویان با اشاره به اینکه در این ایام 22 عنوان برنامه شاخص کشوری در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به اینکه 22 اسفند روز شهادت نامگذاری شده است، ویژه برنامه هایی از ولادت حضرت عباس (ع) تا 13 اسفندماه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، حسین شکراویان مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان صبح امروز در نشست خبری روز شهید گفت: بنیاد شهید استان سمنان بیش از 2000 شهید را جمع آوری کرده و در حال ارائه خدمات است.

سوکراویان با بیان اینکه درست است که 3 هزار شهید در استان ثبت شده اند اما تعدادی از این شهدا در شهرستان های دیگر پرونده دارند، افزود: در کنار این آمار بیش از 8 هزار جانباز در استان سمنان ثبت شده است. بنیاد شهید خدمات لازم را دریافت کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان با اشاره به ثبت نام 36 شهید در استان سمنان گفت: جانبازانی که بر اثر شدت جراحات ناشی از عوامل نظامی جان خود را از دست می دهند به عنوان شهید در این سازمان ساماندهی می شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون 105 جانباز مدافع حرم در بنیاد شهید ثبت نام کرده اند، گفت: 14 شهید کشوری که سردار اعلام شده اند در استان سمنان ثبت شده اند که باید این شهدا را به عنوان شاخص به مردم معرفی کنیم.

شکرویان با اشاره به اینکه بنیاد شهید 4 هدف اصلی را در مجموعه خود دارد، تصریح کرد: از جمله این اهداف 3 هدف اصلی بنیاد شهید، مسائل فرهنگی در سطح جامعه است، زیرا به فرموده امام خمینی(ره) بنیاد شهید یک نهاد بسیار مهم به خاطر مردمی است که برای حفاظت از این میهن قدم برداشته اند.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان در بیانیه ای از تدوین طرحی برای راه اندازی و برنامه ریزی فعالیت های بنیاد شهید در سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان اولین استانی است که برنامه های خود را در این زمینه تدوین کرده است، گفت: از این پس هرگونه انتصاب و انتخاب در بنیاد شهید بر اساس شایسته سالاری و مدیرعاملی سمنان خواهد بود. بنیاد شهید دومین موردی است که باید از فیلترهای آزمایشی تازه توسعه یافته عبور کند.

شکراویان 32 انتصاب جدید مدیران استان سمنان را از خانواده بزرگ بنیاد شهید دانست و گفت: و ایثارگران.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان با اشاره به اینکه 22 عنوان برنامه شاخص کشوری برای این ایام پیش بینی شده است، گفت: 22 اسفند ویژه برنامه هایی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طرح دانشمندان استانی فردا به صورت کشوری در تمامی شهرستان ها اجرا می شود، خاطرنشان کرد: در این طرح ائمه جمعه هر شهرستان به عنوان نماینده ولی فقیه از جانبازان دیدار و پیامی را به رهبر معظم انقلاب ابلاغ می کنند. .

شکرویان از غرس سه هزار نهال به نمایندگی از سه هزار شهید استان سمنان خبر داد و گفت: این روزها قصه گویان با حضور در مساجد از دلاورمردی های مردان این رزمندگان و سرداران شهدا روایت می کنند. نماز جمعه «برای مقابله با مشکلات.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید