اجرای 400 ویژه برنامه دهه امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد فرهنگی در کردستان


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886093

دبیر ستاد از خوبی ها و بدی های کردستان خبر داد;

الله مرادی از برگزاری 400 ویژه برنامه با رویکرد فرهنگی در کردستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سنندج برگزار شد، گفت: 400 برنامه به مناسبت دهه احیای امر به معروف. و شرارت در روستاها در روستاها، بخشها، شهرها و شهرهای مختلف منطقه که دارای رویکرد فرهنگی هستند انجام می شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر برنامه های مختلفی در استان برگزار می شود افزود: بیشتر برنامه ها ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود و کاری فرهنگی و مثبت است. منفی نیست.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر از کردستان مطالبات را از ویژگی های بارز خبرنگاران دانست و گفت: حوزه کاری خبرنگار و فعالان ستاد عمرو به معروف از لحاظ و ویژگی بسیار شبیه هم است. هر دو در جهت درخواست حرکت می کنند.

وی ترویج فرایض امر به معروف و نهی از منکر را مهمترین رویکرد و اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر. از شرارت استان از همه اصحاب رسانه در زمینه آگاهی بخشی و نهادینه سازی این فرهنگ درخواست داریم که تک تک مردم این ستاد را یاری کنند.

الله مرادی یادآور شد: کسانی که برای تخریب جامعه تلاش می کنند منکر هستند و رسانه ها باید به وضوح از این گونه تحرکات جلوگیری کنند.

به گفته دبیر فرماندهی امر به معروف و نهی از منکر کردستان؛ مطالبه گری با تحقیر و تخریب شخصیت افراد و سلب آبروی یک فرد کاملا متفاوت است و در واقع برشمردن نقاط ضعف یک گروه و ارائه راه حل برای آن مشکل، مطالبه گری است.

وی بیان کرد: تکریم امر به معروف و پرهیز از منکر، دیدار با ائمه جمعه، تکریم خانواده شهدا، غبارروبی قبور شهدا، دیدار با مجالس مساجد و محلات، تجلیل از برترین ها. امر به معروف و نهی از منکر و اعزام کارشناسان از ستاد در صدا. و سیما یکی از همین برنامه هاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید