احمدی نژاد در نقطه جوش: پوتین جنایت کرد/ چرا باید به نام انقلاب برویم و در کنار قدرت های فاسد جهانی باشیم!؟

احمدی نژاد در نقطه جوش: پوتین جنایت کرد/ چرا باید به نام انقلاب برویم و در کنار قدرت های فاسد جهانی باشیم!؟
احمدی نژاد در سخنانی به مناسبت عید سعید فطر گفت:

به همان جنگی که روسیه آغاز کرد نگاه کنید. روس ها می گویند آنها روس هستند و ما باید از آنها محافظت کنیم. یعنی نظر نژادی و قبیله ای وجود دارد. این کار شیطان است.

چه کسی در طول تاریخ جنگ کرده است؟ ملت ها یا دولت ها؟ معلوم می شود که فقط دولت ها! اکنون مشکل مردم اوکراین با مردم روسیه چیست؟ اما این آقا می خواهد امپراتوری خود را گسترش دهد، عذرخواهی کند و حمله کند. آنها هم دفاع می کنند و جنگ است. صدام و آمریکا هم حمله می کنند، همه تصمیم دولت ها و دولت هاست. آنها مردم را در سراسر جهان پاره کردند. ما باید به نقطه ای برسیم که هیچ مرزی وجود نداشته باشد که ما را از دیگران جدا کند. جالب اینجاست که شیطان همه جا را برگرداند. دین آمد تا مرزها را بردارد، اما اکنون دین وسیله مرزبندی شده است.

اجازه دهید در داخل پرانتز دو جمله در مورد اوکراین بگویم، زیرا واقعا دشوار است که ببینیم این ابرقدرت ها هنوز در عصر جاهلیت هستند. ببین چه ادبیاتی میکنن! او می گوید که سلاح های خطرناکی دارد. ما خیلی خوب می گوییم! خودت نداری!؟ شما که بمب اتم، بمب شیمیایی و میکروبی و چنگ دارید، دیگران باید از شما بترسند! یعنی دیگران باید به این فکر کنند که چگونه می توانند از خود در برابر شما محافظت کنند. مثل همان حمله ای که آمریکا به بهانه سلاح های کشتار جمعی به عراق حمله کرد، خودشان آن سلاح ها را نداشتند!؟

آقای پوتین قمار زیادی کرده و مرتکب جنایات شده است. به نظر من او در آینده جهان جایی ندارد. او دوره ریاست جمهوری خود را تا سال 2036 تمدید کرد. یکی باید به او بگوید که دوران تولد دوباره امپراتوری ها به پایان رسیده است، بشریت از این طریق گذشته است، اما شما به دنبال احیای امپراتوری شوروی هستید؟ تا به شما بگویم؛ همه سیاستمداران جهان این را می‌دانند، اما به دلیل اینکه منافعشان ایجاب می‌کند، اشتباه می‌فهمند. همه می دانند که او به دنبال احیای اتحاد جماهیر شوروی است. خیلی خوب می گویند! شما درستش کنید، ما هم درستش می کنیم! آنها موافقت کردند که من دیگر نمی خواهم وارد آن شوم. به نظر من اگر زودتر بازنشسته نشود، موقعیت خود را در اوکراین اصلاح نکند و توبه نکند، در آینده جایی در دنیا نخواهد داشت. خود مردم روسیه فتیله خود را پایین خواهند آورد.

ما 43 سال است که انقلاب کرده ایم. آدم زجر می کشد که به نام انقلاب وارد بازی های سیاسی قدرت های فاسد جهانی شود!؟ ایالات متحده، روسیه و چین برای اجرای یک طرح جدید در سراسر جهان توافق کردند. خدا را شکر مشیت خدا این بود که مردم اوکراین ایستادند و ترمز گرفتند وگرنه باید بدانید که تایوان قبلا رفته بود و بعد به ایران آمده بود.

هرکس در سرتاسر دنیا به شخص یا قومی ظلم و ستم را تجویز کند، همان نسخه در واقع مجوزی برای سرکوب خود است. هر جا که ظلم را مجاز یا موافقید، در واقع به خود اجازه ظلم را داده اید! اولاً ما یکی هستیم و ثانیاً این موضوع در دنیا روتین می شود. وقتی فرض کنیم به یک بهانه می تواند به کشوری حمله کند، فردا به همین بهانه به شما حمله می کند. دیگر نمی توانید بگویید چرا حمله کرد!؟ چرا باید به نام انقلاب برویم و در کنار قدرت های فاسد جهانی باشیم!؟

چرا؟ چون این نگاه سیاسی و قبیله ای است. اصل جنگ اشتباه است. چرا دعوا میکنی بیهوده تجاوز میکنی ناتو بشین! چرا سلاح های کشتار جمعی در جهان وجود دارد؟ اینها را باید از دنیا حذف کرد! ما آنها را قبول نداریم. ما مسابقه تسلیحاتی را قبول نداریم، بگذارید دنیا بداند که ما آن را قبول نداریم. بله، امروز شرایط به گونه ای است که ما تجهیزات دفاعی را فراهم می کنیم، اما اگر وارد مسابقه شویم، همان هستیم.

اصالت قدرت همان شیطان است. اگر برای اصالت قدرت به کسی احترام بگذاریم و به او حق بدهیم، عین شیطان است و عین غیر دین. باید چمدان هایشان را ببندند و بروند.

من به شما مژده می دهم؛ همه خواهند رفت. تاریخ پر است از امپراتوری های در حال فروپاشی و اراذل و اوباشی که بینی شان به خاک مالیده شده است. در آمریکا پشت این تصمیم می گیرند و رئیس جمهور آمریکا باید بیاید اعدام کند.

همه اینها باید برود. به چه چیزی مربوط می شوند؟ اگر اسلحه هایشان را بگیریم راه خانه را گم می کنند. آقا به انسانیت تکیه کنید چرا به سلاح تکیه کنید؟ این چه ارزشی است؟ به سلاح تکیه می کند و می گوید چون سلاح دارم می توانم حمله کنم! اکنون مناقشه هسته ای تمام شده است. آمریکایی ها می گویند ما دیکته می کنیم چون سلاح داریم و قوی تر هستیم.

خدای نکرده به زودی ملت ها با تمام وجود دیکته می کنند و می بینید که یکی پس از دیگری دومینوها از زمین محو می شوند و راه برای ملت ها باز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید