احمدی نژاد: شهدا اگر بیدار شوند اسلحه خود را به دست خدمتگزاران می برند

احمدی نژاد: شهدا اگر بیدار شوند اسلحه خود را به دست خدمتگزاران می برند

روز جدید : نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در آستانه 12 خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: جنگ خرمشهر هنوز تمام نشده است و خرمشهری ها صبح تا عصر با آن می جنگند.

سید لفتاح احمدی نژاد در نطق نیمروزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد، روز آزادسازی هرمشهر، گفت:

نماینده خرمشهر در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: درود بر مردم دیروز خرمشهر و کارون روشن که امروز در بستر بیماری هستند. درود بر ریه هایی که هوایشان غبارآلود است و جز دود از سکوهای نفتی چیزی نصیبشان نشده است.»

وی با اشاره به غیراستاندارد بودن جاده های حوزه انتخابیه خود گفت: جاده خرمشهر – اهواز به دلیل غیراستاندارد بودن همواره آسیب می بیند.

احمدی نژاد همچنین به مشکلات حوزه انتخابیه خود در زمینه ریزگردها، آب آشامیدنی ناسالم و فرسوده بودن زیرساخت ها اشاره کرد و گفت: فرسوده بودن زیرساخت ها باران رحمت الهی را به عذاب قوم نوح تبدیل می کند.

نماینده مردم هرمشهر یادآور شد: جنگ در هرمشهر هنوز تمام نشده است و مردم هرمشهر هر روز صبح تا عصر با آن می جنگند. تقویم خرمشهر از سوم خرداد 1361 حرکت نکرده و زمان در خرمشهر متوقف شده است. عملیات بیت المقدس تا شهرک هورامشهر ادامه داشت و همه مردم ایران در این عملیات شرکت داشتند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خرمشهر در پیش است و این پیروزی سرآغاز پیروزی ها و موفقیت های بزرگ ملت شریف ایران اسلامی است، پیروزی که همه باید قدر آن را برای عزت و سربلندی بدانند. مردمی که جان خرمشهر را آزاد کردند، تلاش کن.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص آزادسازی خرمشهر، یادآور شد: امام (ره) فرمودند فتح خرمشهر تسخیر خاک و فتح ارزش های اسلامی نبود. هرمشهر، محل رشادت‌ها، ایثار و شهادت بهترین فرزندان این سرزمین، امروز پایتخت معنوی ایران زمین و مهم‌ترین یادگار پاسداری است.

احمدی نژاد افزود: سوم خرداد هر سال زخم تازه ای را برای مردم هرمشهر بیدار می کند.

نماینده هرمشهر تاکید کرد: خدای نکرده اگر زمان برگردد و شهدا بیدار شوند اسلحه خود را پیش ما خواهند برد.

دیدگاهتان را بنویسید