اختلاف شیعه و سنی در ماه محرم برای تضعیف ارزش های حسینی است.


ساعت: 17:50
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887135

رئیس شورای سیاسی جمعه کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس شورای سیاسی امام جمعه کهگیلویه و بویار احمد گفت: دشمنان با توجه به اختلافات شیعه و سنی در ایام محرم سعی در تضعیف ارزش های حسینی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عبودی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به اهداف قیام حضرت ابا عبدالحسین (ع) و اشاره به وجوب امر به معروف و نهی از منکر گفت: قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در زمانی رخ داد که از اسلام چیزی باقی نمانده بود و یزید با میمون بازی و شرب خمر و انحراف دین اسلام را به هلاکت رسانده بود و این قیام عمومی مبارزه ای برای حفظ دین بود. دین رسول خدا.

رئیس شورای سیاسی امام جمعه کهگیلویه و بویار احمد گفت: دشمنان با توجه به اختلافات شیعه و سنی در ایام محرم سعی در تضعیف ارزش های حسینی دارند.

وی با بیان اینکه اگر امت اسلامی متحد باشد و اختلافی وجود نداشته باشد، دامنه پیشرفت و سلطه آنها در دنیا بیشتر می شود و دشمنان علیه این وحدت توطئه می کنند، اظهار داشت: امروز امت اسلامی باید این توطئه ها را شناسایی و تلاش کنند تا با آنها مبارزه کنید. پرداخت زیرا اقتدار امت اسلامی و حفظ موجودیت آن امروز بزرگترین افتخار محسوب می شود.

حجت الاسلام عبودی تاکید کرد: امت اسلامی دارای ویژگی های مشترکی مانند خداوند متعال، قرآن، کعبه است و توجه به این ویژگی های مشترک اساس و اساس وحدت است و این اعتقادات محترم است، لذا رهبر فتوای شرعی می داند که اهانت به مقدسات اهل سنت حرام است و از طرفی دیگر اهل سنت نیز این فتوا را دارند، لذا طرح این مسائل در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به منظور کاهش ویژگی های این قیام در امروز است. مبارزه با ظلم و استبداد را کاهش داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید