اختلالات اینترنت به دلیل بی توجهی به زیرساخت ها ایجاد می شود


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810221

حسین پور گفت: متأسفانه در یکی دو دهه اخیر زیرساخت های لازم برای شبکه بین المللی تبادل اطلاعات اندیشیده نشده است و امروز با اختلالاتی در این شبکه مواجه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمال حسین پور در گفت و گو با اروم نیوز گفت: متاسفانه در یکی دو دهه اخیر به زیرساخت های لازم برای شبکه بین المللی تبادل اطلاعات رسیدگی نشده و امروز با اختلالاتی در این شبکه مواجه هستیم.

وی افزود: امروز زیرساخت های فضای مجازی کشور جوابگوی نیاز روزافزون مصرف کنندگان نیست و وزرای سابق و سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات مسئول این وضعیت هستند و قوه قضاییه باید با این قصور مسئولان وقت برخورد کند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جبران ضعف های موجود در این حوزه گفت: دولت باید برای توسعه زیرساخت ها سرمایه گذاری های لازم را انجام دهد.

حسین پور گفت: این اغتشاشات برخلاف جاسوسان رسانه های معاند ربطی به طرح پدافندی ندارد اما در صورتی مهم است که کلیات این طرح هنوز در کمیسیون مربوطه تایید نشده باشد.

وی افزود: به مردم این اطمینان را می دهیم که نسبت دادن قطعی اینترنت به طرح حمایت از مصرف کننده سایبری اصلا صحیح نیست و دولت و وزارت ارتباطات به زودی این وضعیت را اصلاح خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید