اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اولین گام را برای مهارت آموزی اقشار ضعیف اجتماعی برداشته است


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898527

طی تفاهم نامه مشترک با 4 سازمان مردم نهاد در سیستان و بلوچستان؛

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان همزمان با چهار سازمان مردم نهاد فعال در زمینه مهارت آموزی برای اقشار محروم و ضعیف تفاهم نامه مشترک امضا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری و هم افزایی دوجانبه در زمینه مهارت آموزی، تضمین مشارکت کارآفرینان در آموزش های منجر به اشتغال و به عنوان همچنین تحقق اهداف تعیین شده در قوانین و برنامه های توسعه استان که در این زمینه بین اداره کل فنی و حرفه ای استان و موسسات خیریه منعقد شد.

وی افزود: در راستای ارتقای خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، ایجاد بستری برای گسترش نوآوری در مناطق محروم و آسیب دیده اجتماعی، این تفاهم نامه با چهار موسسه خیریه مبادله شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تصریح کرد: این تفاهم نامه با هدف توسعه و ارتقای سطح همکاری های دوجانبه به منظور ایجاد فرصت برای کسب مهارت و حرفه آموزی منجر به اشتغال مولد و حمایت از اشتغالزایی و تسهیل ورود به بازار کار جامعه هدف می باشد. و اعضای آن خانواده آنها ایجاد می شود.

وی ادامه داد: از جمله تعهدات مشترک این تفاهم نامه تشکیل کمیته مشترک برنامه ریزی، نظارت بر برنامه های پیش بینی شده و نظارت بر برنامه های در دست اجرا و همکاری در تامین ظرفیت و امکانات علمی و اجرایی است و برای ارتقای کیفی دوره های آموزشی مقرر شد. به نام .

شهریاری گفت: مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ انعقاد سه سال است و تمدید و ادامه فعالیت، بازنگری، اصلاح یا تغییر مفاد این تفاهم نامه با توافق طرفین انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید