ادامه راه شهید سلیمانی اقتدار نظام اسلامی را پی ریزی کرد

ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795162

وی گفت: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی پایدار و کشورمان سالم بماند باید راه شهدای سلیمانی را حفظ کنیم و با تمام توان ادامه دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ چنین کارشناس سیاسی به نسیم هنداب گفت: معجزه پیامبر بزرگ اسلام که خداوند بر او نازل کرد قرآن کریم بود. اما معجزه تربیتی پیامبر اکرم(ص) تربیت دو شخصیت والا مقام به نام های حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) بود، کسی که با فرهنگ الهی آشنا باشد قطعا بهترین نتیجه را خواهد گرفت.

وی بیان می کند: انقلاب اسلامی از سال 1341 تا پیروزی 1357 توسط امام خمینی (ره) پایه گذاری شد و با توجه به اینکه امام خمینی (ره) خود بنده خالص خدا بودند، با روح بزرگ و مکتب بزرگ و رهنمودهای ایشان به انسان ها تعلیم دادند. و دلسوزی می کند و به جامعه بشری می رساند که این انسان ها منحصر به فرد هستند و ممکن است مانند آنها را پیدا نکن.

وی افزود: امام با روحیه الهی خود در موضوع روحانیت افرادی چون شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید مفتح، شهید باهنر و شهدای محراب را تربیت کردند و به جامعه بشری منتقل کردند. در بعد نظامی افراد بزرگی تربیت کرد که یکی از آنها سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است.

این کارشناس سیاسی گفت: شهید سلیمانی در سال های اول جنگ تحمیلی به عنوان فرمانده گردان از کرمان در جبهه های نبرد با اخلاص، نیت پاک و دلی پاک کار خود را آغاز کرد و هیچکس فکر نمی کرد روزی حاج قاسم سلیمانی به او برسد. نقطه ای که یک پیکر وارد میدان بزرگ و سنگین می شود و رفقایی که با آنها به میدان می برد، ایثار کنند و بتوانند چندین ملت را نجات دهند.

وی گفت: فرهنگ تربیتی شهید سلیمانی به گونه ای بود که مردم فلسطین، لبنان، سوریه و عراق را نجات داد و خطر بزرگ را از منطقه و کشور دور کرد.

او گفت: این هنر اسلام و قدرت تربیتی و مکتب تربیتی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و ائمه است که می توانند چنین افرادی را تربیت کنند و در میدان جنگ مقاومت کنند تا استکبار را با همه ذلیل کنند. آشفتگی . .

تقوی به نقش اصلی شهدا در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی، شهید زین الدین، شهید همت، شهید حرازی، شهید کاظمی و سایر شهدایی که در دفاع مقدس نقش اساسی داشتند تا حدودی شبیه همرزمان امام حسین بودند. اما تفاوتشان در این بود که معصوم را درک می کردند، در کنار معصوم بودند و مستقیماً از معصوم آموزش می دیدند، اما این نزدیکان مکتب تحصیلی خود را از طریق امام خمینی که شاگرد تربیتی امام حسین (ع) بودند آغاز کردند.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی پایدار و کشورمان سالم بماند، باید راه شهدای سلیمانی را حفظ کنیم و با تمام توان ادامه دهیم تا ان‌شاءالله بتوانیم این انقلاب شکوهمند را به آن منتقل کنیم. صاحب اصلی.امام زمان (عج).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید