شهید سلیمانی پنجه اقتدار انقلاب اسلامی بود

ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798853

فرمانده کل ارتش گفت: سردار سلیمانی در طول عمر پربرکت خود پنجه نیروی انقلاب اسلامی بود که نفس نظام سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی را گرفته بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی ارتش، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و مدعیان سلامت در ستاد ارتش با تقدیر از اقدامات آبرومندانه نیروی زمینی در بازسازی و احیای ارتش بیمارستان صحرایی چنای و افتتاحیه یادبود آن گفت: . همه کسانی که از بالاترین تا پایین ترین سطح برای بازسازی، نوسازی و احیای این بیمارستان تلاش کرده اند، یک کار الهی انجام داده اند و در ثواب آن سهیم هستند و اجر معنوی دارند و شهدا ناظر آنها هستند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده بیمارستان صحرایی چنای در دفاع مقدس از جمله درمان 100 هزار مجروح، خدمت رسانی به مردم منطقه با گذشت 10 سال از دفاع مقدس و سایر خدمات، گفت: این بیمارستان معراج 8 هزار و 118 شهید است. نامگذاری این بیمارستان که به نام شهید محبری نامگذاری شده بسیار ارزشمند است زیرا شهید محبری از اعضای برجسته دفاع مقدس و فرماندهان و افسران دلیر و در تنگه قرار دارد. آره و پل سابل حماسه های بزرگی آفرید و باید یاد و خاطره این فرمانده عزیز و شهید دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

امیر سرلشکر موسوی نیز از نام این بیمارستان تمجید کرد سومار در منطقه غرب دکتر هجرتی گفت: شهید هجرتی نماد شهدای مدافع سلامت دوران دفاع مقدس و ارتش جمهوری اسلامی ایران است و همواره باید یاد و خاطره این پزشک فداکار را گرامی بداریم. .

فرمانده کل ارتش در ادامه شهدای ایران اسلامی را ستارگان درخشان امت معرفی می کند: شهدا ستارگان تابناک امت هستند که نباید گم شوند و هر کدام در خصوصیات خود برجسته ترند؛ شهدای مدافع حرم، ستارگان درخشان امت هستند. شهید سلیمانی در اخلاص، شهید ستاری در بن بست شکست، شکستگی و شهدای دیگر با خصوصیات نامی ملکوتی شأن وصل است. اما همه شهدا در یک چیز مشترکند و آن مصداق آیه شریفه «الذین قالوا ربنا صبح ارسال شده توسط ام“E.

وی یادآور شد: شهدا در راه خدا و اهداف الهی استقامت کردند و با هیچ مانع و مشکلی تسلیم نشدند، در زندگی به موفقیت های بزرگی دست یافتند و با خون خود زمینه ساز حرکت امت شدند.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، منصور ستاری، محبری و هجرتی خاطرنشان کرد: شهید ستاری. مخترع او به پا خاست و سردار سلیمانی در طول عمر پربرکتش پنجه اقتدار انقلاب اسلامی بود که نفس نظام سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی را بند آورد. ترامپ و همدستان ظالم ترش در خیال پردازی زمختش او را کشتند تا خود را آزاد کنند، اما شهید سلیمانی به چکشی جهانی تبدیل شده است که هر روز بر مغز آمریکای جنایتکار فرود می آید.

وی گفت: هر یک از این عزیزان در دوران مسئولیت خود کارهای بزرگی انجام دادند و به موفقیت ها و آرمان های قبلی خود دست یافتند و در نهایت با خون خود راه را برای آن هموار کردند.

فرمانده کل قوا ادامه داد: اگر امروز یگان ویژه، هواپیما، موشک و تجهیزات می سازیم و پیشرفت می کنیم مرهون کلام معنوی امام خمینی(ره) است که فرمودند ما می توانیم.

امیر موسوی ادامه داد: بهداری و برخی ادارات در دوران دفاع مقدس نقش تعیین کننده ای داشتند و مراکز درمانی نیروهای مسلح در دوران جنگ در هشت سال دفاع مقدس مسئولیت بزرگی داشتند.

وی با بیان اینکه ریشه این اقدامات در ایام ولیعهد در دوران دفاع مقدس بود و آموزه هایی که در آن زمان وجود داشت به کمک آمد و مورد استفاده و نشان دادن قرار گرفت. وی افزود: موضوع تاج تاج فرصتی طلایی برای نیروهای مسلح در نیروهای مسلح ایجاد کرده است تا جوهره خود را به همه مردم ایران و فراتر از میهن اسلامی نشان دهند و این لحظه افتخاری برای همه ملت‌های مسلمان و ملت است. نیروهای مسلح.” .

فرمانده کل ارتش در پایان گفت: به شادی روحیه شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت تبریک و تهنیت عرض می کنیم و خداوند را برای ادامه راه نورانی جهاد و جهاد شاکریم. شهادت در زمان امام خامنه ای. آه تو ما مشکل داریم عزیزم

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید