ادامه کمک‌های مذهبی در خراسان جنوبی/ حرکت جهادی بسیج در هفته جاری ادامه دارد

ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784283

هنری گفت: نهضت خدمات جهادی و توزیع بسته های حمایتی و غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی به مناسبت هفته بسیج ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرق، مهدی هنری امروز یکشنبه در حاشیه جلسه کمیته حمایت از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که به منظور کمک به ریشه کنی بیماری عروق کرونر قلب برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تفریح ​​کمتری در پی خواهد داشت.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی از توزیع بسته های حمایتی در بین خانواده های آسیب پذیر خبر داد و افزود: در هفته بسیج حرکت خدمات وفادار با همکاری گروه های جهادی استان انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی که در روستاها و مناطق فقیرنشین استان احساس می شود، این روزها با توجه به تشدید بیماری عروق کرونر، اردوهای جهادی پزشکی را برگزار خواهیم کرد.

هنری گفت: طی توافقی با کمیته امداد و جمعیت هلال احمر، امسال در بحث تامین دارو، نیاز و اقلام مورد نیاز این کمپ های درمانی، مقرر شد تعداد قابل توجهی از خانواده های نیازمند ارائه شود. . خدمات. “

به گفته وی، با توجه به کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی با استفاده از ظرفیت بنیاد برکت و سایر مجموعه ها، موضوع تهیه و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای تامین بخشی از داروهای مورد نیاز بیماران صعب العلاج و حمایت از درمان این بیماران، گفت: یکی دیگر از الزامات بحث سوء تغذیه کودکان و مادران باردار است. که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی قرمز برای تعدادی از خانواده های نیازمند به صورت رایگان برنامه ریزی خواهد کرد.

هانری ادامه داد: علاوه بر این برای افرادی که در تامین پوشک و سایر داروهای ضروری مشکل دارند برنامه ریزی شده است تا از این ظرفیت استفاده بهینه کنند.

وی با اشاره به ادامه روند توزیع بسته های حمایتی و غذایی بین نیازمندان استان گفت: استفاده از ظرفیت نهادهای مختلف از جمله بنیاد برکت، کمیته امداد، بسیج و سپاه و سایر نهادهای فعال در نهضت امدادی. در هفته بسیج بین خانواده های آسیب پذیر بسته های غذایی توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در پایان پیگیری ها به ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای تامین خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در بحث تاج و حمایت از گروه های جهادی اشاره کرد. ما در هفته مبارک بسیج خواهیم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید