ارائه شخصیت سردار سلیمانی در کتاب های درسی

ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796938

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به مناسبت شهادت رهبر کبیر اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی ماهیت و سیره این شهید والامقام را در کتب درسی به چاپ رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بررسی زندگینامه و معرفی الگوها و الگوهای اخلاقی، ملی، دینی و …. در محتوای آموزشی بخشی از فرآیند آموزشی کشورمان آزمایش شده است. همانطور که به ابعاد مختلف زندگی ائمه و سیره آنان و سیره و بزرگان و شهدای انقلاب اسلامی می پردازیم، باید به خوبی اندیشیده شود. از این رو به منظور آگاهی بخشی، آشنایی با الگوها و سبک زندگی این بزرگواران، کتاب های درسی برای گروه های سنی مختلف تطبیق داده شده است.

بر اساس این گزارش، در 6 کتاب از جمله کتاب آمادگی دفاعی پایه نهم با عنوان «سرباز اسلام-سردار دلا» آمده است. کتاب آمادگی برای کلاس دهم با عنوان تصویر و متن به موضوع ترور سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به دستور مستقیم رئیس جمهور-تروریست آمریکا می پردازد. “مدل ها و مدل های تاب آوری و تاب آوری”; کتاب درسی استان کرمان برای پایه دهم با عنوان «نقش ولایت در حراست از مرزهای ایران اسلامی» / تصاویر و متن های حاج قاسم سلیمانی (ره) است. کتاب هویت اجتماعی پایه دوازدهم با عنوان تصویر و متن درباره شهید سلیمانی; کتاب تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم با عنوان مدرسه حاج قاسم سلیمانی. کتاب جامعه شناسی پایه دوازدهم و بخشی از «وصیت نامه سردار افتخاری اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی»؛ دارم میام.

بر این اساس، علاقه مندان می توانند با موضوع مورد نظر به بخش مجازی کتابخانه و مرکز اسناد در سایت رسمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به نشانی: lib.oerp.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید