ارائه طرح های مدون ایجاد آب پایدار توسط وزارتخانه های نیرو، کشاورزی و صمت

ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786560

مدیرعامل آب منطقه چهارمحال و بختیاری بلند کرد؛

فردوس کریمی گفت: در جلسه وزارت نیرو مقرر شد برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توسط کارگروهی به نمایندگی از وزارتخانه های نیرو، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت تصمیم گیری شود. مشکلات مردم استان ها به ویژه در استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فردوس کریمی مدیرعامل منطقه چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی در خصوص پیگیری درخواست های اهالی این استان در حوزه آب گفت: جلسه بسیار مهمی در وزارت نیرو برگزار شد که این جلسه به دنبال سفر وزیر نیرو در خصوص مشکلات استان ها صورت گرفت. در بحث آب

وی افزود: این نشست با حضور وزارت نیرو، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان محیط زیست، مدیرعامل آبفای کشور، معاونین وزیر، استانداران چهارمحال و بختیاری، خوزستان، یزد برگزار شد. استان ها و اصفهان و مدیران آب منطقه ای استان ها.

مدیرعامل آب منطقه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این جلسه ابتدا گزارشی از وضعیت فعلی حوضه زاینده رود ارائه شد و سپس فرمانداران هر استان در خصوص مشکلات، تنش های آبی و مشکلات ناشی از انتقال بین حوضه ها

کریمی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد در کارگروهی به نمایندگی از وزارتخانه های نیرو، کشاورزی و جهاد صنعت، معدن و تجارت به برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت رسیدگی شود تا به مشکلات مردم استان ها رسیدگی شود. به ویژه استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان و ایجاد آب پایدار.

وی گفت: از اعضای مجمع خواسته شد تا با وحدت و همدلی مطابق با مصالح مردم در جهت رفع مشکلات مردم در راستای عدالت گام بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید