دیپلماسی اقتصادی کشور بیش از گذشته فعال شده است/ لزوم ارتباط بیشتر وزارتخانه های اقتصاد و صمت با کشورهای هدف


ساعت: 08:46
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844084

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

شهباز حسن پور با بیان اینکه وضعیت بازگشت ارز برای صادرکنندگان نگران کننده است، گفت: در این زمینه وظیفه بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت صمت است که با طرف های قرارداد تماس بیشتری داشته باشند. کاهش نگرانی صادرکنندگان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان; وی با تاکید بر اینکه دیپلماسی اقتصادی نسبت به گذشته فعالتر شده است، گفت: شاهد افزایش 40 درصدی صادرات غیرنفتی به کشورهای هدف و منطقه هستیم و امیدواریم این روند بتواند تاثیر بسیار خوب و چشمگیری داشته باشد. در مورد آینده کار صادراتی.”

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه به دلیل فشارها و رسیدگی های فراوانی که در کشور داشته ایم، هنوز نتوانسته ایم به اهداف تعیین شده و مصوب قانون دست یابیم. اما در مجموع این امید وجود دارد که این روند روز به روز بهتر شود و آینده بهتری برای صادرکنندگان رقم بزنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه وضعیت بازگشت ارز به صادرکنندگان یک نگرانی اجتناب ناپذیر است، گفت: در این راستا بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت صمت برای کاهش صادرکنندگان اقدام کنند. نگرانی شما قرارداد دارید.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت:

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه همچنان درگیر بوروکراسی پوسیده هستیم و شاهد تصمیمات مردمی در گروه های مختلف از جمله بانک مرکزی و وزارت جهاد کشاورزی هستیم؛ در حالی که در این راستا شاهد تصمیم گیری های مردمی هستیم. بنابراین امیدواریم نگرانی مردم و صادرکنندگان هر چه زودتر برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید