ارائه فرهنگ جامعه محلی در گرو توسعه گردشگری است


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900628

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: در ادبیات گردشگری جهان، موضوع گردشگری مزیت رقابتی و پایداری مقاصد گردشگری و تمدید اقامت گردشگران و هزینه های بیشتر گردشگران و همچنین استفاده از فرصت ها مطرح شده است. آشنایی با فرهنگ جامعه محلی؛ همه چیز به توسعه گردشگری موضوعی بستگی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دومین رویداد ملی ایران و گردشگری غذا در قرن جدید امروز پیش از ظهر در سالن کنفرانس صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: در ادبیات گردشگری جهان موضوع گردشگری مزیت رقابتی و پایداری مقاصد گردشگری و افزایش مدت اقامت گردشگران و پرداخت هزینه است. بیشتر برای گردشگران و همچنین استفاده از فرصت ها برای معرفی فرهنگ جامعه محلی؛ همه چیز به توسعه گردشگری موضوعی بستگی دارد.

وی افزود: توسعه گردشگری موضوعی یکی از مهم ترین راهکارها برای تثبیت و حفظ مزیت رقابتی گردشگری تلقی می شود. مزیت نسبی ما در این زمینه این بود که بتوانیم به جنبه های گردشگری کمتر توجه کنیم، بنابراین تشکیل دفاتر گردشگری در وزارت میراث فرهنگی به این منظور بود که اگر بخواهیم یک محصول گردشگری ایجاد کنیم یا داشته باشیم. مسیر جدید گردشگری برای تورهای داخلی، این باید به توسعه گردشگری موضوعی و محصولات جدید گردشگری بستگی داشته باشد. بنابراین یکی از برنامه های ما این است که باجه های گردشگری را پویا نگه داریم. اما سیاست ما در این جداول این است که نظرات کارشناسان را بدانیم.

معاون گردشگری کشور گفت: پروژه سند توسعه گردشگری سلامت در حال تکمیل است و مواضع آن مشخص شده است، بنابراین از فرصت استفاده کردیم و دست تک تک فعالان گردشگری را در این امر می فشاریم. رشته.” “

دیدگاهتان را بنویسید