ارائه لباس فرم مدارس اجباری نیست/نارضایتی رانندگان خدمت رسانی از کرایه پیشنهادی


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895783

حجارگست با بیان اینکه در البرز لباس فرم اجباری برای دانش آموزان وجود ندارد، گفت: شرکت های طرف قرارداد آموزشی تعرفه های پیشنهادی را به دلیل تورم نپذیرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حجارگشت در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: مقدمات بازگشایی مدارس فراهم شده و ثبت، طبقه بندی، ثبت سفارش کتاب و ساماندهی نیروی انسانی در مدارس البرز با تلاش همکاران در حال انجام است.

وی افزود: پس از گذشت دو سال از کرونا، تمهیدات لازم برای حضور در مدارس اندیشیده شده تا هیچ دانش آموزی بدون مدرسه، کتاب و معلم باقی نماند.

هاجرگشت تصریح کرد: متاسفانه تراکم دانش آموزی در منطقه 4 کرج و فردیس بالاست و با بازنشستگی معلمان برخی از همکاران به خدمت ادامه دادند.

وی گفت: استقلال آموزش و پرورش چهارباغ از ساوجبلگ در سال جدید منوط به پیگیری های سازمان امور اداری استخدامی و استاندار البرز خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به مستقل نشدن سازمان چهارباخ تصریح کرد: استاندار البرز تا قبل از سال تحصیلی جدید این دغدغه را برطرف خواهد کرد.

وی بیان کرد: مسئولیت سرویس مدارس کارگروه ماده 8 با محوریت فرماندار، فرماندار، تاکسیرانی، سازمان حمل و نقل و شورای شهر را بر عهده دارد.

هاجرگشت تصریح کرد: شرکت های طرف قرارداد آموزش به دلیل تورم، تعرفه های پیشنهادی را نپذیرفتند و ما مقاومت کردیم.

وی گفت: دفتر مدرسه هیچ درآمد شهریه ای ندارد و ما فقط واسطه هستیم، هماهنگی ها با کانون انجمن اولیا مدرسه است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: هیچ الزامی برای لباس فرم در مدارس نداریم و والدین در انتخاب و تهیه لباس دانش آموزان آزادی عمل دارند.

وی خاطرنشان کرد: به جز مدارس استثنایی که شهریه می گیرند، مدارس دولتی نباید از دانش آموزان شهریه بگیرند و این اقدام قانونی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید