ارائه مراکز خرید و خرید ظفر

زمان: 17:24
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778954

خیابان ظفر (شهید دستگردی) در شمال شرقی شهر تهران و از توابع منطقه 3 شهرداری تهران است. منطقه ظفر از نظر دسترسی در وضعیت مطلوبی قرار دارد. دسترسی خوبی به سایر نقاط پایتخت دارد و این مورد توجه سرمایه گذاران و خریداران قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خیابان ظفر (شهید دستگردی) در شمال شرقی تهران واقع شده و بخشی از منطقه 3 شهرداری تهران است. ولسوالی ظفر از نظر موقعیت دسترسی در موقعیت مطلوبی قرار دارد. دسترسی خوبی به سایر نقاط پایتخت دارد و این مورد توجه سرمایه گذاران و خریداران قرار گرفته است. در این محله امکانات زیادی مانند بیمارستان ها ، مراکز درمانی ، مغازه ها و مراکز خرید ، مراکز خرید معروف و موارد دیگر وجود دارد. همچنین دسترسی به خیابان دستجردی و ولیعصر از طریق خیابان ظفر شریعتی امکان پذیر است. برای اطلاع از پیشنهاد خرید خانه و آپارتمان در ظفر می توانید به سایت های آنلاین مانند کلید، دیوار و شباش مراجعه کنید.

مراکز خرید و فروش در منطقه ظفر

مراکز خرید و مراکز خرید زیادی در سراسر پایتخت وجود دارد که هر کدام به نوعی پاسخگوی نیازهای ما هستند. البته وقتی در محله ای زندگی می کنیم ، لازم است با مکان های مهم محله مانند مراکز خرید ، مراکز درمانی و مراکز خرید و … آشنا شویم و مثلاً بدانیم که چندین مرکز خرید وجود دارد. و چندین مرکز خرید در ظفر. ظفر یکی از مناطقی است که دارای مراکز خرید ، خرید و مگامال زیبا و مجلل است. در هر کجای منطقه ظفر که باشید می توانید در کمترین زمان ممکن به یکی از مراکز خرید و مراکز خرید برسید و کالاهای مورد نیاز را تهیه کنید.

مرکز خرید و مجتمع تجاری نگین ظفر

مرکز خرید نگین ظفر در خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی خیابان ظفر واقع شده است و دارای مغازه هایی مانند; پوشاک ، کیف و کفش زنانه ، گالری شین ، فروشگاه بوتیک نیا ، گالری گلکار ، فروشگاه هدیه رنگ شعبه 1 ، فروشگاه پوشاک احسان ، بوتیک فیوره ، خرازی پرتو ، آرایشگاه امیر ، باشگاه ورزشی خصوصی Fit Fit ، فروشگاه فرش دستباف ذوالنوری ، شعبه ظفر ، فروشگاه زیبایی و آرایشگاه ژاندارک ، کافه مکه ، کافه ویونا ، فروشگاه تخته نرد ، صنایع دستی روستایی ایرانی ، کارواش نگین ظفر آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد. مرکز خرید نگین ظفر دارای مغازه های متنوع و قیمت مناسب می باشد.

مرکز خرید برای اقامت

مرکز خرید اسکان یکی از مراکز خرید معروف در منطقه ظفر است. اگر از طرفداران مارک های معروف هستید ، حتما به این مرکز خرید که مبادله کالا و مارک است ، سر بزنید. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این مرکز خرید ، ظاهر زیبای آن است. این مرکز خرید در اوایل دهه 70 در یک فضای باز دو طبقه تأسیس شد.

مرکز خرید قلهک

مرکز خرید قلهک یک مرکز خرید شیک و مدرن است که طرفداران زیادی دارد. زیرا به دلیل زیبایی و طراحی خاص دارای قیمت های مناسب می باشد. در مرکز خرید قلهک می توانید انواع مغازه های لباس مردانه ، زنانه و کودکانه ، مغازه های طلا و جواهرات و انواع لوازم آرایشی خریداری کنید. نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکز خرید قلهک ایستگاه اتوبوس با یخچال و نزدیکترین ایستگاه مترو به این منطقه قلهک است.

مرکز خرید میرداماد

خیابان ظفر و محله های اطراف آن موازی با بلوار میرداماد است. بنابراین ، مرکز خرید میرداماد یکی از مراکز خرید معروف در نزدیکی منطقه ظفر است. در این مجتمع تجاری فروشگاه های مختلفی از جمله; روسری و شال ، جواهرات ، مانتو و مانتو ، کیف و کفش چرمی ، لوازم آرایشی ، انواع کریستال ، لوازم تزئینی و … با مارک ها و قیمت های مختلف ارائه می شود و همه اقشار می توانند خریدهای مناسب را انجام داده و کیفیت را در این مرکز خرید تجربه کنند.

موقعیت جغرافیایی ظفر

ظفر یکی از خیابان های شمیران است. این خیابان امروزه به خیابان هوشنگ دستجردی معروف است. خیابان ظفر از غرب به خیابان ولیعصر ، از شرق به خیابان شریعتی ، از شمال به محله زرگنده و از جنوب به محله داودیه منتهی می شود. در واقع ، خیابانهای اصلی مانند ولیعصر و شریعت و بزرگراههای عریض مانند آفریقا و مدرس محدود یا قابل دسترسی به این منطقه هستند. خیابان ظفر به دلیل دسترسی بالا یکی از محله های شلوغ است و انواع امکانات حمل و نقل مانند مترو و بی آر تی برای جابجایی شهروندان طراحی شده است.

بافت ناحیه ظفر

بیشتر خانه های ولسوالی ظفر بزرگ هستند. نکته دیگر در مورد منطقه ظفر این است که خانه های ظفر بر اساس اصول شهرسازی ساخته نشده اند و در واقع کوچه های باریک و باریکی دارند. ظفر یکی از مناطق دلپذیر پایتخت است. البته بافت این منطقه عمدتا اداری و تجاری بوده و در ساعات کاری حجم زیادی از تردد دارد. خانه های منطقه شمالی ظفر به تازگی ساخته شده و خانه های منطقه جنوبی تخریب شده است. به طور کلی ، به دلیل امکانات رفاهی ، آب و هوا و دسترسی خوب ، یکی از محبوب ترین محله های پایتخت است.

882d098b 0b7b 40b2 bd3d 8be988355dc4 خبر خاکستری

دسترسی داشته باشید

ظفر از نظر دسترسی یکی از شلوغ ترین محله های تهران است و به دلیل قرار گرفتن در خیابان ولیعصر ، دسترسی بالایی به وسایل نقلیه عمومی دارد. منطقه ظفر دارای ایستگاه BRT است. خطوط مترو میرداماد و شریعت از نزدیک ترین ایستگاه های مترو به این منطقه هستند. در این منطقه خطوط اتوبوس دارای پایانه شهید افشار و ایستگاه هفت تیر است.

دیدگاهتان را بنویسید