ارادت همرزمان به امام خمینی (ره) به نیروهای ارتش روحیه پیوستن به انقلاب را داد.

ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805898

امام جمعه زنجان با اشاره به پیوستن اولین گروه از نیروی هوایی ارتش به انقلاب گفت: ارادت همرزمان به امام خمینی (ره) به نیروهای ارتش روحیه پیوستن به انقلاب را داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله علی خاتمی در خطبه های پیش از نماز جمعه با بیان اینکه ماه رجب ماه تزکیه، تزکیه و ماه تربیت است، گفت: برخی از علما می گویند ماه رجب بهترین زمان برای کسب معنویت است.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) فرمودند: رجب ماه خداست، افزود: همه مخلوقات و همه ماه ها برای خداست و خداوند بر اساس حکمت خود این ماه را فرصتی طلایی برای تزکیه و تقرب به خداوند قرار داده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام علی (ع) می فرمایند: اول ماه رجب، نیمه شعبان، شب عید قربان و شب عید فطر را فراموش نکنید که خداوند متعال است. این ایام را برای آمرزش بندگان تعیین کرده است: رجب ماه پر برکت است.

وی با اشاره به ایام شهادت امام هادی (ع) گفت: این امام بزرگوار در دوران بسیار سختی حکومت کرد و با شش خلیفه معاصر بود که در ظلم، ظلم، دیکتاتوری و ترویج فساد همتا ندارند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه امام هادی(ع) توسعه دهنده شبکه وکالت است، گفت: امام هادی با این کار زمینه غیبت صغرا و کبری را فراهم کرد.

وی با اشاره به هفدهم باخمن 66 و تشکیل شورای تشخیص مصلحت گفت: این نهاد برای رفع گره های قانونی با بصیرت امام خمینی (ره) ایجاد شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به 19 بهمن 57 و پیوستن اولین گروه ارتش به انقلاب، ادامه داد: ارادت همرزمان به امام خمینی(ره) به بقیه لشکر روحیه پیوستن به امام خمینی (ره) را داد.

وی با اشاره به 21 باخمن 57 و نقشه توطئه دشمن خاطرنشان کرد: اگر امام خمینی (ره) آن روز دستور سرنگونی حکومت نظامی را نمی داد، ترورهای زیادی در کشور رخ می داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید