از تابوشکنی افسارگسیخته تا تلاش برای ایجاد اغتشاشات جمعی/ بانیان گشت ارشاد گشوده اند!


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898218

وبگردی جدید فاط نگاران با کلمه کلیدی مهسا امینی;

در روزهای اخیر و در پی انتشار اخبار کذب و بی اساس، شاهد تجاوزات و هتک حرمت های گسترده معاندین و علمای برجسته علیه نظام و ارزش های دینی جمهوری اسلامی بوده ایم. شارژ یک نیاز عمومی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، این روزها همه خبر مرگ «مهسا امینی» را شنیده اند که حاوی هزاران دروغ، دسیسه و ترفند است، از ضرب و شتم سرهنگ فقید گارد که در نیروی انتظامی بود و البته ماه ها پیش فوت کرده است. اعتراف مردی که هرگز در ناجا خدمت نکرده است یکی از این اخبار جعلی است.

صرف نظر از بازگویی اخبار جعلی به رهبری سلطنت طلبان و منافقین برای وارونه جلوه دادن تاریخ و تشویق مردم علیه نظام، ماهیگیری از آب تیره توسط بانیان گشت ارشاد و ناشناخته به مذهب، دوباره می خواست هرج و مرج و آشوب ایجاد کند، اما این بار. کور می خوانند و دستانشان پشت پرده است.

افشای دروغ های مفصل مردان در مرگ «مهسا امینی» یکی پس از دیگری دنبال شد؛ از انتشار عکس های جعلی از خداحافظی کادر پزشکی با متوفی تا رد فرضیه نبود او اما این تئوری مبتنی بر شکستگی جمجمه او بر اثر ضرب و شتم بود و آن این بود که افشاگری ها منجر به جدایی مردم فریب خورده از موج اصلاح طلبان شده است، زیرا چنین افرادی همیشه در صدد هستند تا با اختلاط حقیقت و حقیقت، دولت را به هرج و مرج بیندازند. دروغ، برخورد با آنها یک ضرورت قانونی و البته مطالبه عمومی است.


خانواده مرحوم امینی و سازمان های اطلاعاتی باید دسیسه های دشمنان را کشف کنند

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد با بیان اینکه مردم در تمام دنیا خود را مقید به قانون می دانند، اظهار داشت: اگر عده ای خارج از مرز توطئه و آشوب کنند و عده ای در داخل به سخنان خود بی توجهی کنند. آنها تکرار می کنند که هیچ سنگی روی دیگری باقی نخواهد ماند.

وی افزود: دستگاه قضایی در کشور اسلامی ایران برای تعقیب افرادی است که به آنها ظلم شده است و در این بین اگر ابهامی وجود داشته باشد دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی موضوع را رصد کرده و به دستگاه قضایی گزارش می دهند. نیازی نیست کار دیگری انجام دهید.» بحث ایجاد جو و قرار دادن مردم در مقابل دستگاه قضایی نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، برانگیختن مردم علیه نظام را بدترین جفا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خواند.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: دوربین ها تصاویر فوت آن مرحوم را به وضوح نشان می دهند که وی در تنگنا قرار دارد و در حال مرگ است، بر این اساس خانواده آن مرحوم نیز پیام شفافی را منتشر کنند تا این حادثه و حادثه باعث شود. تبدیل به شورش نشود


4628eb4f d2e7 4461 bc28 b9ee0ec5649f خبر خاکستری

وی با بیان اینکه باید حساب افرادی که برای تسلیت با خانواده آن مرحوم آمده اند از اغتشاش گران و فتنه گران جدا شود، افزود: خانواده متوفی و ​​دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی باید دسیسه های دشمنان را افشا کنند.

حجت الاسلام حسینی کیا با اشاره به اینکه رسانه ها و صداوسیما نقش اساسی دارند و می توانند دست دشمن را در این امر آشکار کنند تا مردم بدانند که دشمن در پشت این صحنه است، خاطرنشان کرد:

وی افزود: گاهی اوقات افراد بر اثر بیماری های خاصی می میرند و کسی از آنها محافظت نمی کند، پس چرا این افراد حافظ دیگران نبودند؟


بریدن گردن اصلاح طلبان ربطی به ارزش های دینی ندارد

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نیز در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: موضوع درگذشت خانم مهسا امینی بهانه ای را به دست سلطنت طلبان، منافقین و اصلاح طلبان داده است که علیه نظام صحبت کنند و در میان آنها برخی از علما هستند که بحث می کنند. شرع و … را مطرح می کنند در صورتی که موضوع رعایت حجاب و قیود شرعی جزء قانون و محدودیت های شرعی است که باید به آن نیز رسیدگی می شد.


a5e5d425 9834 4b45 b105 8c1582e5dad2 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه مواردی در جامعه وجود داشته که هنجارشکنی، حجاب و قانون شکنی جزو قوانین کشور است، تصریح کرد: از منافقین و سلطنت طلبان انتظار نمی رود، نوه های امام راحل که از این موارد دفاع می کنند شما هستید. به شرع اعتقاد دارید؟

یکی از اعضای کمیته آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی به یادآوری سر کشیدن زنان، پرت شدن از مترو و پرت شدن از اتوبوس در حالی که این افراد سکوت کرده بودند، اشاره کرد.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه به فرموده امام حسین(ع) اگر دین ندارید حداقل باید آزاده باشید، تصریح کرد: در جامعه عفاف و حجاب زنان متدین مورد تعرض قرار گرفته است، اما این ها مردم پشت نکردند تا معلوم شود همیشه با منافقین و سلطنت طلبان بوده اند و از آب گل آلود ماهی گرفته اند.

یکی از اعضای فراکسیون روحانیون شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان نیز در این موضوع ورود داشتند و البته پیگیری هایی نیز در این زمینه انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد:


0aa72d98 0e08 43ff b86c 75cc18a6e067 خبر خاکستری

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: اگر این آقایان غیرت داشتند و الان به دنبال تبلیغ خودشان نیستند، حداقل در استان خودشان که چادر از سر دختر و همسر شهید کشیده شد و عده ای آنجا جمع شدند و مثل ایزدی ها تشویق کردند که چرا همسر و آنها از دختر شهید حمایت نکردند اما امروز یقه کسی را که هنجارشکنی جامعه را شکست و برخورد کردند و معلوم نیست این برخورد منجر به فوت این بانو شده است را بریدند. یا نه.

وی افزود: پس از چنین رفتاری مشخص می شود که این افراد برای دنیای خود و عزت نفس خود تلاش می کنند و این موضوع هیچ ربطی به ارزش های دینی ندارد.

من گزارش میدم مرصادنیوزمطمئنا اسناد مربوط به علت مرگ “مهسا امینی” به زودی منتشر می شود و این بار بازیگران صحنه در معرض دید ملت قرار می گیرند اما برای پایان دادن به سوء استفاده های آنها باید یک بار برای همیشه قبل از پست دان با آنها برخورد شود. در شورش ها و شورش ها روی امواج موج سواری نکن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید