استقلالی تاثیرگذار برای قهرمانی

استقلالی تاثیرگذار برای قهرمانی

آیاندا پاتوسی که در اواخر بازی وارد زمین شده بود، از اشتباه مهلک یاسین سلمانی نهایت استفاده را کرد و با ضربه ای دقیق دروازه سپاهان را باز کرد تا پیام یاسین در دومین حضورش در دروازه گلدن پوشان بار دیگر از ذوق زده شود. صفحه ی تمیز.

داستان پاتوسی و جواد نکونام در این دو فصل بسیار عالی است. او به اندازه کافی تمرین نمی کند، به موقع از تعطیلات بر نمی گردد و به فرم بدنی خود رسیدگی نمی کند. به همین دلیل او بارها در آستانه جدایی از فولاد قرار گرفته و حتی نکونام نیز چندین بار از این بازیکن خجالت زده شده است. از طرفی توانایی های فنی او به حدی است که کادر فنی و باشگاه نمی توانند او را نادیده بگیرند. همین توانایی بود که باعث شد پاتوسی در اصفهان یکی از شیرین ترین پیروزی های دوران مربیگری اش را برای او به ارمغان بیاورد.

در کنار فوالادس، پرسپولیس هم از گرفتن پاتوسی خوشحال شد. بازیکنی که در دقیقه 90 لیگ هجدهم با پیراهن استقلال سپاهان را شکست داد و سرخ ها را قهرمان کرد و حالا در پیراهن فولاد هم همین کار را کرده و سرخ ها را سرلوحه کار خود قرار داده است. آیا گل پاتوسی این بار به قیمت قهرمانی پرسپولیس تمام می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید