استقلال خانه ماست و چگونه بر وضعیت خانواده نظارت نکنیم

استقلال خانه ماست و چگونه بر وضعیت خانواده نظارت نکنیم

پیشکسوتان استقلال این روزها در بستر بیماری هستند و نیاز به توجه و حمایت دارند. به خصوص بعد از اینکه این روزها قیمت درمان به شدت افزایش یافته و علی چینی تنها و نگران روزهای آینده است و معتقد است همه باید برای او دعا کنند تا اتفاق بدی نیفتد چرا که دیگر نمی تواند با این هزینه ها و هزینه های خیره کننده ادامه دهد. البته می گوید خجالت می کشد از کسی کمک بخواهد.

او درباره آخرین وضعیت ورزشکاران چینی با او به تفصیل صحبت کرد:

هواداران فوتبال نگران وضعیت شما هستند. جواب تست ها هست؟

جواب آزمایش خونم اومده ولی هنوز نمونه کلیه ام رو نگرفتم و همونطور که خواستم باید امروز و فردا بیاد. انشالا به محض رسیدن جواب آزمایش جدید به همراه نتیجه آزمایش خونم به همراه یک آزمایش عمومی دیگر برای پزشکان میفرستم که فردای آن روز میدهم تا تصمیم لازم گرفته شود. برای تست ها و پاسخ های من. ادامه بدید البته من از آزمایش خون چیزی نمی دونم ولی منتظر جواب آزمایشات دیگه هستم پس خدای ناکرده در روزهای آینده همه رو جمع می کنم و به متخصص مراجعه می کنم. ببینید چه تصمیمی گرفته شده است و چه کاری باید انجام شود.

حال عمومی شما چطور است؟ آیا نسبت به روزهای گذشته بهتر هستید؟

حال عمومی من می توان گفت هم خوب است و هم بد و خیلی مردد هستم. یکی خوب است و دیگری بد. فعلا باید منتظر جواب آزمایش باشم و همچنان از قرص ها و آمپول ها و سایر داروهایی که به من داده اند استفاده می کنم اما تا زمانی که تمام آزمایشاتم را جواب ندهند نمی توانم نظر قطعی در این مورد بدهم و در مورد آینده صحبت کنم. .

از چه زمانی دوباره متوجه شدید که با این مشکل مواجه هستید و باید بستری شوید؟

من 15 سال پیش پیوند کلیه انجام دادم، اما حدود 20 روز پیش که فشار خونم 29 بود به دلیل اینکه خیلی بالا بودم و پاهایم متورم شده بود، بلافاصله به تهران آمدم و به دکتر مراجعه کردم و به من گفت که باید در بیمارستان بستری شوند. بلافاصله . . بعد از اینکه بستری شدم یک سری اقدامات پزشکی انجام دادم که بعد از آن متوجه شدند که من هم کم خونی دارم و تا زمانی که جواب آزمایشاتم آمد چون ایمنیم پایین بود و رفت و آمد به بیمارستان زیاد بود دکترم گفت من برای ادامه درمان در خانه نتایج تلاش های من برای دیدن آنچه اتفاق افتاده است در راه است.

در این مدت پیشکسوتان و مدیران باشگاه استقلال به دیدار شما رفتند و هواداران این باشگاه نیز در فضای مجازی سعی در ارسال انرژی مثبت و دلگرمی برای شما داشتند اما گویا این همه ماجرا نیست و نیاز به کمک مالی دارید.

صد در صد همینطوره ابتدا باید از همه دوستان و هواداران استقلال، از همه پیشکسوتان و فوتبال دوستانم تشکر کنم که در حد توان با من تماس گرفتند، هرچند که خیلی ها به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا نتوانستند به بیمارستان مراجعه کنند. با وجود اینکه برخی از اقوام لطف کردند و در بیمارستان به ملاقاتم آمدند، اما برخی از دوستان دیگر مانند سردار آجورلو یا آقای نامداری، محمد مومنی، محمد نوری، سردار یعقوبی و دوستان دیگر وقتی به خانه خواهرم آمدم به ملاقاتم آمدند و به من روحیه دادند. از آنها تشکر می کنم و دست تک تک آنها و هواداران استقلال را می بوسم که همیشه در روزهای سخت پشت سر پیشکسوتان ایستاده اند و شایسته تقدیر و تشکر هستند. دوستانی که آمدند به من گفتند که تا آخر با شما هستیم و نگران چیزی نیستیم و خدای ناکرده با هم بر این بیماری غلبه می کنیم و باید دید بعدش چه می شود. در این بین دکتر نوروزی نیز جویای احوال من شد و بخشی از کارهای پزشکی من را پیگیری کرد که از ایشان تشکر می کنم.

شنیده ها حاکی از آن است که مدیرعامل استقلال در مورد روند درمان و روند کاری شما قول هایی داده است.

بله، درست است که او تمام تلاش خود را کرد و از دکتر حبیبی، رئیس گروه پزشکی باشگاه استقلال دعوت کرد و آجورلو از او خواست که روند درمان من را پیگیری کند و با پزشکم تماس بگیرد و حتی به من گفت اگر می توانی کار کنی، در حال حاضر خواهد بود. بیایید از یکی از قسمت هایی که به او گفتم به دلیل شرایط جسمانی ام در دسترس من نیست استفاده کنیم. با تمام این تفاسیر اولاً سلامتی برای من مهم است زیرا به فرموده حضرت علی (ع) سلامتی تاجی بر سر مؤمنی است که قدر آن را نمی داند و وقتی مریض می شویم تازه متوجه می شویم. سلامتی چقدر مهم است بالاخره سلامتی مهمترین چیز در حال حاضر است و الان همه دوستانمان و مخصوصا من باید دعا کنیم و با هم کار کنیم و این بیماری را شکست دهیم و بعد هر اتفاقی بیفتد دم همه گرم و دست همه گرم وقتی دنبال کردند بوسیدم .

شما سال ها با علیرضا منصوریان کار کردید و حتی در استقلال با او تمرین کردید، اما پس از آن منصوریان ترجیح داد دیگر از شما در ستادش استفاده نکند. از دستش ناراحت نیستی؟ آیا هنوز با او در ارتباط هستید؟

اتفاقا ما هنوز در ارتباط هستیم. هشت سال با علیرضا منصوریان کار کردم که مثل برادرم می ماند اما در نهایت همینطور است و مدتی با هم هستیم و یک وقت دیگر ممکن است جدایی پیش بیاید. او پنج سال دستیارش را عوض می کند و این طبیعی است اما دوستی ما همچنان پابرجاست و اتفاقا چند روز پیش علیرضا بنده تماس گرفت و اعلام کرد که یکشنبه مسابقه داریم و بعد از این مسابقه دوشنبه به شما سر می زنم. . . ما قبلا بچه همدیگه بودیم و با هم بودیم، الان سر کار به قول معروف فهمید که هشت سال دیگه از هم جدا میشیم و مشکل خاصی نیست.

با وجود شرایطی که دارید همچنان آخرین نتایج و وضعیت استقلال را دنبال می کنید؟

بله، 100 درصد استقلال خانه ماست و چگونه بر وضعیت خانواده نظارت نکنیم. استقلال پاره تن ماست و همچنان به پیروزی های این تیم می خندیم و شادی می کنیم و گریه می کنیم و سوگوار باخت هایش می شویم اما به هر حال از تیم خود عقب هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید