استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس هوشمندانه بازی نکرد


ساعت: 19:41
تاریخ ارسال: 10/01/1401
کد خبر: 1919356

حسن روشن با بیان اینکه استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس هوشمندانه بازی نکرد، گفت: آبی پوشان باید در دیدارهای پیش رو نقاط ضعف خود را اصلاح کنند و روی ریتم تمدید حریف به خوبی کار کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن روشن، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران وی در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز ، در تحلیل دیدار استقلال و پرسپولیس تهران گفت: بازی پر جنب و جوشی را از دو تیم شاهد بودیم و اگر استقلال کمی بیشتر شانس می آورد می توانست سه امتیاز این دیدار را کسب کند. .

وی افزود: گل محمدی و ساپینتو در این دیدار نشان دادند که برای کسب یک امتیاز به میدان نیامده اند و هر کدام تلاش کردند تا به دروازه حریف نزدیک شوند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با یادآوری اینکه تعویض ساپینتو باعث شکست استقلال شد، یادآور شد: سرمربی پرتغالی باید از ابتدا تا دقیقه 90 و در پایان بازی که استقلال 2-1 پیش بود به تیم حمله کند. حریف اگر جسورانه تر و نترسانه تر بازی می کرد می توانست برنده بازی باشد.

روشن خاطرنشان کرد: شاگردان گل محمدی از نظر روحی و روانی با خروج لوکادیا دچار سردرگمی شدند و مصدومیت دیاباته و استقلالی باید از این فرصت نهایت استفاده را می بردند که در نهایت دو دقیقه دوام نیاوردند.

وی توضیح داد: با وجود اینکه ساپینتو می دانست پرسپولیس می تواند در وقت های تلف شده و شروع مجدد گلزنی کند، بازیکنان را به خوبی توجیه نکرد و بازیکنان استقلال خوب تمرین نکردند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بعد از اینکه نقاط ضعف تیم استقلال برملا شد باید در مسابقات آینده بهتر و هوشمندتر بازی کند و ساپینتو باید بداند که تیم نیاز به بازسازی روحی و روانی دارد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید