دیدار با پرسپولیس نمی تواند آسان باشد/ می خواهیم با بازی هوشمندانه قرمزها امتیاز کسب کنیم

ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794383

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امسال ضربه های زیادی از داوری دیده ایم و صبرمان لبریز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر است، نمی تواند آسان باشد و با توجه به اینکه بازی کم است. از نظر امتیاز از رقبای خود عقب تر است، انگیزه او دو برابر ما بزرگتر است. می دانیم که این تیم کادر فنی باکیفیت و بازیکنان قابل توجهی دارد.

وی ادامه داد: کار ما سخت است اما عملکرد فنی امسال ما خوب بود و با وجود نتایج نسبتا ضعیفی که در دیدارهای گذشته مقابل سپاهان و استقلال کسب کردیم، دو مدعی دیگر برای قهرمانی بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم و از نظر فنی از این بازی راضی هستیم. تیم.” .

وی گفت: بازی ویژه ای با پرسپولیس داریم و می خواهیم از این تیم هم امتیاز بگیریم. ما دوست نداریم با تیم های انتهای جدول رقابت کنیم و دوست داریم با بهترین تیم ها رقابت کنیم و همین انگیزه کافی برای بازیکنان من است. امیدواریم با یک بازی هوشمندانه به نتیجه مطلوب برسیم.

تارتاروس درباره بازنده ها و مصدومان تیمش گفت: خدا را شکر برای این دیدار محروم و مصدوم نیستیم و با تمام توان مقابل پرسپولیس به میدان خواهیم رفت.

وی در پایان گفت: دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما امسال ضربه های زیادی از داوری دیده ایم و صبرمان لبریز شده است. ما دیگر نمی توانیم آنها را تحمل کنیم. امیدوارم سیدعلی بهترین عملکرد را داشته باشد و بهترین مرد زمین سیدعلی و دستیارانش باشد و بتوانیم نمایش زیبایی را برای هواداران به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید