استقلال سیاسی بدون استقلال مولد به دست نمی آید


ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917730

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: می دانیم که استقلال سیاسی بدون خوداتکایی به دست نمی آید و بدون داشتن قدرت ساخته نمی شود و می دانیم که بیگانگان هرگز به ما استقلال، قدرت و ارکان نخواهند داد. عظمت ما

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سالانه قرارگاه تولید حاتم که صبح امروز (چهارشنبه 23 آذرماه) برگزار شد، گفت: باید قوی باشیم و قوی عمل کنیم. اگر ملت ها و دولت ها قوی نباشند، فرو می ریزند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران قوی بودن را انتخاب کرده است، خاطرنشان کرد: می دانیم که استقلال سیاسی بدون خود اتکایی و بدون قدرت سازندگی به دست نمی آید و می دانیم که بیگانگان هرگز استقلال، قدرت و ستون های ما را به ما نخواهند داد. عظمت

سلامی تصریح کرد: می دانیم که عظمت ما با تلاش، جدیت، علم و فناوری و توسط مردم ما ساخته می شود. ما کشوری هستیم که تصمیم گرفته ایم بدون تأثیرپذیری از دیگران زندگی کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: رمز استقلال سیاسی گسستن پیوند وابستگی است و دشمن می خواهد در مقابل این حرف ملت ما عمل کند. او از ما می خواهد که وابسته و وابسته باشیم و به اراده ملی خود عمل کنیم.

تکمیل…

دیدگاهتان را بنویسید