اسکان 70 هزار نفر از نمازگزاران شهید سلیمانی در کرمان از 30 اسفند/ مشارکت 99 درصدی مردم در تعریف جمهوری اسلامی در دنیا قابل مقایسه نبود.


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818831

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای اسکان نمازگزاران حرم شهید سلیمانی اعلام کرد.

حجت‌الله پاداش گفت: از 29 اسفند حدود 70 هزار نفر از مداحان شهید سلیمانی را اسکان داده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الله پاداش جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و کارشناس سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص اسکان زائران نوروزی در حرم شهید سلیمانی به خبرنگار راه آرمان گفت: از ستاد اسکان در نوروز.


وی افزود: هم برای زائران مدرسه شهید سلیمانی و هم برای سایر زائرانی که در قالب کاروان و یا به صورت خانوادگی به کرمان سفر کردند. هدف ما ارائه خدمات به زائرانی بود که در اسکان مشکل دارند.


رئیس ستاد اسکان نمازگزاران حرم شهید سلیمانی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با دستگاه های مربوطه گفت: بیش از 20 مکان را آماده کرده ایم.


جایزه ادامه داد: سامانه اسکان زمین مرد را از میدان راه اندازی کردیم و اطلاعات آن توسط معاونت سپاه ثارالله به کل کشور ارائه شد. تبلیغات شهری و فضای مجازی روی این سامانه نیز در دستور کار قرار گرفت.


وی گفت: برای اسکان حدود 3 هزار نفر و حدود 950 کلاسی که آموزش و پرورش آماده کرده است برنامه ریزی کردیم که حدود 5 هزار نفر در مجموع حدود 8 هزار نفر در شبانه روز آماده اسکان بودند.


رئیس ستاد اسکان زائران حرم شهید سلیمانی با بیان اینکه برای هر زائر یک شب در نظر گرفته ایم تا بتوانیم به زائران بیشتری خدمات رسانی کنیم، گفت: شهرداری ها مانند پارک ها هستند.


حجت‌الله پاداش گفت: نزدیک به 70 هزار نفر از مداحان شهید سلیمانی را از 30 اسفند ماه اسکان داده‌ایم. مدت اقامت ما در نوروز تقریبا دو برابر اسکان در دومین سالگرد شهید سلیمانی است.

وی با تبریک 12 فروردین به مناسبت سالگرد همه پرسی جمهوری اسلامی ایران گفت: 31.99 درصد مردم شرکت کردند و نظام حکومتی را با نام جمهوری اسلامی تعریف کردند که در دنیا بی نظیر بود و بر اساس دو اصل اساسی بود. ارکان نظام جمهوری و اسلام بر پیروان مکتب شهید سلیمانی مبارک باد.

مسئول اسکان نمازگزاران حرم شهید سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: خیران، کمیته مردمی اسکان، مجموعه گلزار شهدا و تمامی مجموعه های سپاه و همه کسانی که در این زمینه ما را یاری کردند؛ در این راستا نیز به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره اسکان نمازگزاران حرم شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است. با تشکر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید